Rău e să fii ocupat…


Băi deci… îmi cer scuze celor de care am făcut mişto când i-am auzit zicând nu pot bă că am treabă

Oai de capu meu, deci e oribil… oribil! Tre’ să fac curat p-acasă (adică să caut şi să arunc toate fragmentele de mâncare din tastatură lăsate acolo pentru zile negre şi multe chestii de genul ăsta), să mă duc la Real să cumpăr de-ale gurii (oai de capu’ meu, două staţii de autobuz cu plăşile în mână) să fac duş şi să îmi tai unghiile. Şi toate astea până pe la vre 18:00

Scuze încă o dată. N-am ştiut că munca e grea… în pauză scriu prostii pe blog!

Postează un comentariu!

