Alternativă la trafic.ro: WTA


Că tot urla lumea pe bloguri că trafic.ro o să ceară 10€ pe an ca să te monitorizeze, am decis să caut alternative chiar dacă teoretic puteam să continui cu trafic.ro până în decembrie.

De menţionat că singurul motiv pentru care ţin pe blog un script în plus de monitorizare a traficului este pentru că analytics sunt mai greu de accesat şi pentru că au un anumit delay în publicarea statisticilor, iar mie îmi trebuie ceva rapid şi accesibil de multe ori pe zi fără bătaie de cap.

Primul serviciu pe care l-am încercat este WTA. Ştiam de ei şi îi folosisem încă de pe vremea în care se numeau statistics.ro şi picau mai des decât pica blogul meu găzduit gratuit pe lx.ro. Trebuie însă să recunosc că de data asta mi-au făcut o impresie mult mai bună, cel puţin în cele câteva zile de când le folosesc serviciul.

În primul rând îmi place faptul că e mult mai complex decât trafic.ro în ceea ce priveşte detaliile despre vizitatori, în al doilea rând faptu că se mişcă mult mai rapid site-ul şi nu îmi măreşte timpul de încărcare al blogului cum îl mărea scriptul de la trafic, plus că statisticile chiar sunt live. Nu după 10 minute, nu după juma’ de oră sau chiar o oră aşa cum se întâmpla la trafic, ci după câteva secunde.

Momentan îmi place la nebunie şi chiar nu am găsit nimic de reproşat. Dacă merge tot aşa, nu mai dispare din footerul meu… cel puţin până nu introduc tarife pe lucruri pe care alţii le fac gratis.

12 gânduri despre „Alternativă la trafic.ro: WTA

  1. redandblue

    nici WTA nu e cine stie ce , pentru a’mi face o idee mai apropiata de adevar folosesc si trafic.ro si gtop dar si WTA , din pacate de fiecare data WTA imi arata ca am cei mai putini vizitatori , poate arata ei dupa 10 secunde , dar arata gresit , mai au si ei mult de munca pana sa devina cu adevarat seriosi , daca pot sa zic asa

    Răspunde
  2. Deblog

    E normal sa existe diferente.. daca la 100 de unici iti arata cu 5 mai putin, mie mi se pare absolut normal. Daca vrei traficul 100% uitate in awstats… ala arata fiecare interogare a serverului

    Răspunde
  3. Ammadeuss

    Trafic.ro nu a introdus taxa pentru ca nu mai au bani, ci pt a-si selecta putin site-urile contorizate si a exclude pe spameri si siteuri de 2 vizitatori pe sapt. Daca nu faceau mutarea asta, riscau sa nu mai aibe credibilitate deloc din partea advertiserilor, pana la urma serviciul de contorizare este util doar advertiserilor

    Răspunde
  4. Relu

    Intr-adevar, wta.ro are un filtru anti-frauda destul de agresiv. In plus, gruparea afisarilor pe vizite este mult mai bine pusa la punct (datorita unor algoritmi super-cool) si de aceea pot apare diferente la numarul de vizitatori.
    E interesat de aflat daca arata si mai putine afisari decat trafic.ro.

    Răspunde
  5. marian

    Dupa cum vedeti pe trafic.ro la traficul lor in decembrie anul trecut ajunsesera la 6,5 mil de vizionari iar acum in noiembrie dupa toate astea cu 10euro au ajuns la 2mil 🙂 daca o tin asa in ianuarie or sa aibe 500.000 de vizionari ,,, si apoi descrescator pana or sa ajunga la 100 pe luna

    Răspunde
  6. Wstats.net

    WSTATS.NET
    – o solutie pentru a-ti monitoriza usor, rapid si eficient statisticile Google Analytics pentru TOATE site-urile
    – aplicatie inscrisa la Google, recomandata de Google: http://www.google.com/analytics/apps/about?app_id=1156003
    – recomandata in special pentru proprietarii de site-uri care au mai mult de 1 site inscris la Google Analytics si vor sa-si verifice rapid statisticile
    – datele sunt accesate securizat (criptat), folosind autentificare AuthSub cu cheie publica/privata

    Răspunde

Postează un comentariu!

