În continuare fără tel


E deja a… 3-a zi în care nu posed telefon. E tot la dirigă. Şi n-ar fi o prblemă că nu am telefon, ci e o mare problemă faptul că NU mai am decât numărul mamei şi al unui tovarăş. Eu ce ar trebui să fac în cazul în care mi se întâmplă ceva urgent? Să mă duc la şcoală şi să cer voie politicos să îmi folosesc agenda telefonului?

Soluţii careva? Şi nu, nu o să mă duc cu mămica de mână ca să o roage frumos pe doamna dirigntă să îmi dea înapoi apratul MEU plătit din BANII LUI TAICĂ-MIU şi abonamentul plătit de TAICĂ-MIU!

În morţii mei, ce mă poate enerva faza asta…

13 gânduri despre „În continuare fără tel

  1. Deblog

    Nu pot ma, ca o respect prea mult pe doamna diriginta.. si pe toti ceilalt profesori si nu m-as putea nici macar gandi la asa ceva

    Sar’na!

  2. zafox

    spune-i ca ai nevoie de cartela sa-ti anulezi abonamentul, si ca ai niste numere importante acolo, bla bla.
    eu am folosit odata varianta ca ai mei sunt plecati la pizda masii si am nevoie urgenta de tel ca sa poata lua legatura cu mine

  3. redandblue

    inseamna ca diriga ta e sarita de pe fix si doar daca ii faci toate prostiile cerute vei avea telefonul inapoi…tinete cu gura de ea pana ti’l da.
    sunt cam curios: parintii dai nu au remarcat „disparitia” telefonului tau?

  4. Anonimu'

    Sunt curios … ce model de telefon ai ? 🙂

    On-Topic: Diriga ta nu acceptă apeluri video ? (aşa ţi-ar vedea părinţii) 🙂

  5. Deblog

    @Anonimu: Aveam un 6300 extrem de.. exploatat. Da nu asta e ideea.
    Plus ca s-a dus maica-mea la scoala azi

    @Carabas: N-ai cu cine.. nu vrea sa auda

Comentariile nu sunt permise.