Telefonul confiscat


Cum se numeşte chestia aia din codul penal care defineşte deposedarea de un bun care îţi aparţine?

Exact asta mi s-a întâmplat. Nu, nu m-am dus la poliţie (că n-ar ştii să răspundă la întrebarea de mai sus) şi nici n-o să îmi rezolv problema sigur cum aş face în mod normal, pentru că telefonul mi-a fost confiscat către profa de engleză. Care ulterior a ajuns la dirigă.

Interesant mi se pare că cică ar trebui să vin cu unul din părinţi. Ei da, de parcă eu sunt prost să îi chem la şcoală ca să îmi vadă notele pentru un amărât de telefon. Să văd ce se întâmplă… o să îl care tot timpul după dânsa (ce-mi place faza asta cu pronumele personal de politeţe la profesori) sau o să suporte să fie sunată şi să primească mesaje pe care nu poate să le citească (da , sunt suficient de paranoic încât să îmi pun cod pentru deblocarea tastaturii) câteva zile până se descarcă?

Ar fi fost interesant să îmi fi dat voie să îmi scot totuşi cartela, că una e să n-ai telefon şi alta e să n-ai agendă, mai ales când trebuia să te întâlneşti cu nişte oameni şi n-ai cum să dai de ei decât la telefon… ah, ce-mi place!

12 gânduri despre „Telefonul confiscat

  1. Anonimu'

    „Cu serviciul SIM Agenda Back-up pot fi salvate, pastrate si recuperate, in conditii de securitate si confidentialitate, datele din agenda de pe cartela SIM. Serviciul este disponibil atat pe telefon, cat si pe web si poate fi utilizat in roaming.” Cam asta e pe Orange, da’ cred că există şi pe Vodafone …

    Răspunde
  2. Deblog

    Ar fi o chestie… da deocamdata ma distrez ca diriga n-a inchis telefonul iar eu de obicei primesc mesaje pana pe la vreo 12-1 noaptea… sa vad, vine cu cearcane si mi-l da inapoi? :))

    Răspunde
  3. redandblue

    si eu am patit acelasi lucru , o profesoara de nu stiu ce modul , ca sunt gramada , mi’a luat telefonul , care a ajuns la diriga , bine ca diriga e de treaba si mi l’a dat , spre uimirea profei care mi’l luase 😀

    Răspunde
  4. antimiorita

    Stiu eu cum se numeste, taljarie!

    N-am avut ‘norocul’ sa imi confiste cineva ceva..dar stiu pe cineva care i l-a luat cu forta de la profa(dupa ce ea i l-a luat) .. ai inteles tu ..

    Tipul a ramas corigent la cateva materii, printre care si al profei respectieve.. na!

    Nu e democratie in scoala, asta e clar … 😀

    Răspunde

Postează un comentariu!

