Puţi bă, puţi!


Gen wtf?!

Îmi iau io geaca peste maieul de tractorist cu care stau în casă, blugii peste budigăii specifici şi mă duc chitit să îmi iau o sticlă dă pepsi, că se prefigurează o noapte lungă şi să mai schimb aierul înschis din casă cu aerul plin de gum de ţigară de afară. Bun, ajung la zupărmarkt îmi iau sticluţa cu elixirul tinereţii , mă duc la casă… domnişoara vânzătoare (trecută bine de vârsta a 4-a sau a 5-a) mă întreabă

  • Câţi ani ai?

Io mă înroşesc tot… daca tanti asta e mai kinky şi îi plac prospăturile. Îmi revin din şoc şi îi zic ruşinat

  • 18! N-am decât vreo 17 făcuţi recent da’ cum eram nebărberit, cred că m-o crezut

Şi mă tot întrebam de când tre să fii major ca să îţi cumperi pepsi… dar nu, domnişoara avea să-mi zică altceva

  • Miroşi a tutun tot.

Inutil să îi explic că fumez lucky şi că tocmai am stins ţigara, plus că e frig şi se simte mirosu mult mai rău. Am zâmbit politicos şi am plecat. E clar.. trebuie să mă las de fumat că până şi vânzătoarea de la zupărmarkt mi-a zis că put! De mâine mă apuc!

8 gânduri despre „Puţi bă, puţi!

Postează un comentariu!

