Hai să îmi dau cu opinia


Se vor stoca, timp de 6 luni: numerele de telefon ale apelanţilor şi apelaţilor, localizarea acestora în momentul convorbirii, data şi ora apelului şi durata sa – pentru toate convorbirile efectuate în reţelele de telefonie mobilă şi fixă. De asemenea, se vor stoca (tot pentru o jumătate de an) sms-urile trimise, cu toate datele aferente disponibile (expeditor şi destinatar, data şi ora trimiterii, respectiv recepţionării).La rândul lor, furnizorii de internet vor stoca, începând din 15 martie a.c., pentru 6 luni, adresele expeditorului de mail şi a destinatarului (adresele IP dar şi adresele fizice), data şi ora la care ne conectăm la internet, data şi ora la care ne deconectăm.

din Gândul

Astă-vară mi se sculta telefonul. Nu ştiu dacă mie, dar în momentul în care vorbeam cu un anumit personaj, se auzea cu delay, cu ecou, cu bipuri, cârâituri, alea-alea. Evident că nu eram mari traficanţi de droguri venezueleni, ci doar nişte puşti care au avut ghinionul să fie prinşi şi legitimaţi la un moment dat pe stradă de nişte indivizi d-aia cu uniformă albastră.

Ce vreau să zic cu chestia asta e că ştiu cum e să fii ascultat şi să te fereşti de a spune multe chestii, dar ideea e în felul următor. Dacă ai de vorbit chestii importante sau ilegale, nu le vorbeşti la telefon şi nici nu le trimiţi pe mail. Plus că nu cred că stă nimeni să asculte nişte muritori de rând, iar legea e facută tot pentru cei şmecheri care au afaceri importante de făcut. Până una alta mi se cam rupe că o să îmi asculte telefonul serviciile secrete fără mandat, pentru că sun un ciumpalac care nu prea are nimic de ascuns.

Aşadar, să mă asculte cât or vrea că în momentul în care o să am chestii interesante sau ilegale de discutat, o să îmi permit să îmi cumpar o cartelă în fiecare zi. Şi cred că toţi oamenii care dau pe blogul ăsta sunt cam la fel de neimportanţi ca şi mine

2 gânduri despre „Hai să îmi dau cu opinia

  1. SadaK

    Inca o dovada ca democratia in care traim e un comunism mascat. Serviciile secrete de astazi sunt ca Securitatea de pe vremea lui Ceausescu. Din partea mea, le doresc sa ma asculte. N-o sa auda decat ca-mi iubesc sau nu prietena, cand iesim in oras, daca iesim la un fotbal si foarte rar si o urare de bine celor care ma asculta. De foarte bine …

    Răspunde
  2. Anonimu'

    Mai nou aflu şi eu că aparatura necesară pt. „interceptare” va fi plătită din banii noştri (cică tarifele se vor adăuga la facturile lunare) … deci după ce că ne spionează, noi mai şi plătim pt. asta. WTF ?

    Răspunde

Postează un comentariu!

