E foame de bani… mori în chinuri!


Cam asta i-aş spune orcărui responsabil cu programele de la televiziunile din România.

Încercam acum vreo câteva zile să ma uit la un serial pentru muieri pe PrimaTV. Toate bune şi frumoase până la partea cu publicitatea. Mie unul nu mi se pare normal să difuzezi spoturi publcitare la fiecare sfert de oră în condiţiile în care ambele episoade difuzate în seara durau în jur de două ore.

Prostia vine din faptul că serialul e o mare şmecherie prin state, motiv pentru care evident că modalitatea Românească de a îşi scoate banii e publicitatea excesivă. Acum, n-oi fi eu mare expert în media da’ mă gândesc că atâta vreme cât audienţa se măsoară la minut iar publicitatea e plătită pe puncte de rating, sau ţi-ai luat o mare ţeapă sau eşti fomist şi difuzezi de câteva ori mai multă publicitate pentru că e audienţa mare

Iar în cazul ăsta, televiziunile ar putea să mă ia de… mână, considerând că am suficiente conturi pe trackere de torrente şi că nu mă doare netu să dau jos ceea ce mă interesează.

2 gânduri despre „E foame de bani… mori în chinuri!

Postează un comentariu!

