De ce e bine să ţi se rupă


Mă rog, nu e bine să ţi se rupă absolut nimic fizic, dar aşa e expresia. La un moment dat cineva mi-a dat un comentariu la postul ăsta în care îmi zicea că sunt miserupist şi că d-asta nu învăţ din greşeli. De acord, sunt miserupist! Mi se flutură de faptul că vremea va fi nasoală, nu mă uit la ştiri, în general nu bag oamenii care nu mă interesează în seamă, nu vorbesc chestii profunde decât cu puţini oameni… chestii d-astea. Cam aşa definesc eu miserupismul.

Exemple concrete

Acum ceva ani (mulţi ani) am primit de la unchi-miu un trenuleţ electric, după ce mă rugasem de el nu ştiu cât să mi-l dea mie. Era dinăla nemţesc, din RFG, cu vreo 20 de metri şine , 2 locomotive, vreo 40 de vagoane, absolut impecabil. Am sărit în sus de bucurie când mi l-a dat. Ce credeţi, după câteva zile s-a futut alimentatorul şi pula trenuleţ.

Mai recent, adică amu câteva zile taică-miu şi-a luat o utilitară. Pentru serviciu, pana mea! Era chiar extaziat că a gasit în sfârşit ce căuta, la preţ bunicel. A dus-o la ţară să îi dea jos caroseria şi pac… a lovit-o în poartă.

Ce am învăţat

Am învăţat că de fiecare dată când te bucuri de ceva sau pui suflet în ceva, există o probabilitate extrem de mare de a se duce dracu’ tot. Motiv pentru care prefer să mi se rupă şi să ţin idealurile, scopurile şi eventualele bucurii doar pentru mine şi pentru oamenii în care am încredere. Am zis!

Ştiu că nu interesează pe nimeni de ce sunt eu miserupist dar prin postul ăsta încerc să îmi stabilesc nişte principii şi să îmi explic nişte evenimente neplăcute în viaţa mea. Ar putea la fel de bine să fie password-protected, dar n-aş mai câştiga milioane de dolari din afişări.

Un gând despre „De ce e bine să ţi se rupă

Postează un comentariu!

