În ţara asta chiar ne plictisim


Sau asta, sau nevestele sunt chiar incredbil de stresante. Nu de alta, dar altfel nu îmi explic faptul că deşi e 8 şi jumătate seara şi de-abia s-a oprit zăpada, prin spatele blocului meu sunt vreo 20 de masculi feroce care fie îşi curăţă maşinile, fie curăţă trotuarul, fie curăţă aleea, fie curăţă strada din faţa maşinii (chiar dacă până dimineaţă vin ăia cu plugul şi o pun exact în acelaşi loc)

Mda, sper să nu ajung în halul ăsta de disperat de nevastă…

Oricum, drăguţ cu zăpadă. Dracu’ mai ştie de când n-am mai înjurat primăria şi de când n-am mai stat să mă uit la babele care cad pe stradă (să nu îşi închipuie cineva că râd ca un idiot când văd o bătrânică împrăştiată pe trotuar, ci sar repede să o ajut să se ridice. Asta ca să nu îmi aud vorbe că sunt un sadic care nu respectă bătrânii)

3 gânduri despre „În ţara asta chiar ne plictisim

Postează un comentariu!

