Era să îmi rupă uşa


Live blogging de la mine de acasă:

cioc-cioc zdrang, poc, buf, zdrang, zdrang!
deschid uşa: -da?
-Bună ziua, am venit să sfinţim…
-Nu, mersi!

10 gânduri despre „Era să îmi rupă uşa

  1. Random person

    Si la mine au venit ieri. 😐 Si le-am zis cad a mea casa nu e pregatita pentru aceasta minunatie de la Dumnezeu.
    Si s-au carat, cred ca m-au injurat..in spiritul bisericii.
    Daca o prindeau pe mama, intrau si le dadea si 20 RON. [cand eram mica dadea…mai mult. dupa a veniiiit criiizaaa mai de 2 -3 ani :D].
    Au sfintiit anul trecut, trebuie in fiecare an? Nu e ceva care merge pentru totdeauna? Meh.

    Răspunde
  2. Deblog

    @random person: Pai nu ti-au dat certificat de garantie la sfinţitură?

    @Krieger: Riscu’ meu!

    @Marius: Nu, tocmai am întors spatele unui cerşetor.
    Cat despre înmormântări, sunt printre cele mai profitabile. Uite aici tarife

    Răspunde
  3. klausu

    De ce nu lasati trimisul Domnului sa-si faca treaba? Ca doar nu cere bani inainte de prestatie…. Daca cere dupa… avantajul vostru! Nu?

    Răspunde

Postează un comentariu!

