Are un an


De fapt, are un an şi vreo 2 zile. Anul trecut, pe 3 ianuarie apărea primul post pe blogul ăsta. Iniţial voiam să îl fac blog de spam în google cu titluri de melodii şi chestii de genul ăsta, după care s-au întâmplat nişte chestii în viaţa mea care m-au determinat să îl fac cât de cât personal.

Acum, după un an, am obţinut asta. Nu e nici bine, nici rău dar considerând faptul că n-am timp şi de multe ori nici chef să mă ocup, eu zic că e în regulă. La mulţi ani, şi să ne citim şi la anu’ pe vremea asta, poate mai fericiţi, mai împliniţi şi cu ceva mai puţine frustrări! Numai bine!

7 gânduri despre „Are un an

Postează un comentariu!

