Dragă Moş Crăciun,


Îmi pare rău că îţi scriu tocmai acum, la câteva ore după ce tu ai trecut pe la copilaşii cuminţi lăsându-le cadourile pe care şi le-au dorit şi despre care ai aflat din milioanele de scrisori pe care ţi le-au trimis cu mult timp înainte. Probabil că acum dormi, dar când te trezeşti şi deschizi readerul ţi-aş fi recunoscător dacă putea ca la anul să ţii cont de măcar câteva dintre lucrurile pe care urmează să ţi le spun mai jos.

Dacă nu îţi cer prea mult mi-ar plăcea să primesc un cadouaş, oricât de mic, de ieftin şi de neînsemnat ar fi dar să ştiu că exişti şi că e crăciun

Ştiu că probabil nu te ocupi cu aşa ceva, dar poate în anii viitori lucrezi la starea mea de spirit câtuşi de puţin ca să simt că e craciun şi nu să mă simt ca într-o zi de duminică în care mulţi dintre oamenii pe care îi cunosc sunt plecaţi din oraş şi în care nu ai unde să mergi să bei un vin fiert

Mi-ar plăcea ca la anul să nu mai văd la televizor aceleaşi filme cretine şi aceleaşi emisiuni cu eticheta „ediţie specială”. Şi ar fi frumos dacă n-am mai auzi aceleaşi ştiri despre români cu indigestie sau în comă alcoolică după ce au pretecut în jurum mesei tradiţionale de crăciun

Ştiu că multe din lucrurile pe care ţi le-am cerut nu depind de tine, dar dragă Moşule dacă ai vreo pilă pe undeva şi poţi face ca măcar unul dintre lucrurile de mai sus să se îndeplinească ţi-aş fi profund recunoscător

Acelaşi copil care ţi-a cerut un singur lucru de crăciun şi pe care nici nu te-ai gândit să i-l aduci,

Andrei

21 de gânduri despre „Dragă Moş Crăciun,

  1. Random person

    Faza cu filmele anu’ asta pentru mine a fost rezolvata pentru ca
    1. nu deschid tv-ul
    2. eu am vazut Eternal Sunshine of the spotless Mind [doamne cata titlu’!] care a fost trist-psihologic si in Ajun.

    Cadoasul poate il primesti la anu’, in dublu exemplar :D.

    „Pai daca u can share eu pun 300, tu 300 si fumam ceva dubios? Vrei 😀 ? ”
    Nu fumez nici tigari normale, dar iti dau tie sa fumezi si eu sa beau un vin fiert!

    Răspunde
  2. Random person

    Azi am baut vin fiert, rahat. Cat de tampit sa fii sa iti arzi limba cu ciocolata calda si nu cu vinul fiert? :-l Si acum mi-a bagat mama mamaliga fierbinte pe gat, argh.

    Cand am baut vinul mi-am amintit ca ai scris asta pe blog, asa random si fara nici o legatura cu ce discutam cu prietenii mei, compatrioti de bautura. Poate intr-o zi, preferabil cu soare pentru ca azi am inghetat de frig, o sa-ti fac cumva..cinste :)). [daca asta e ultimul text de agatat,nasoala treaba :|.=.=’]

    Vorbind de filme, la 1:30 pe Prima TV e „Arnie”, cica un film super bun. Uite-te si tu la ce ora pun astia filmele! argh.

    Mda. Stiu ca nu am vreo coerenta, vreo logica intre paragrafe, dar intelegi tu. 😀

    Răspunde
  3. Random person

    Heeeeeeey, doar suna a text de agatat, unul foarte lame, dar nu e =)). Adica nu agat >:P. Nu m-am priceput vreodata la asa ceva xD. [vaaivaivai.] Si nici nu vreau.

    Si acum o dam in povestea-vietii-unei-fete-frustrate-si-plictisite-de-viata. Fascinant.

    Frate, nu te lasa mai usor, ce organul cuiva sfant, vrei sa ajungi la mana orcarei scorpii in devenire de a9a?

    A da, ultima bomba de conversatie [nu am id-ul tau, i wanna share this.][pari genul de persoana sa inghita glumele asta xD.]

    *****: argh asa e )
    *****: si a intrat
    *****: pula
    *****: nu =))
    *****: el a intrat, pula e o interjectie
    eu: =)))))))))
    eu: spune asta unui barbat =)))))
    eu: „pula e o interjectie”

    Si asa aflam adevarurile vietii. [nu exista mos craciun]

    Răspunde
  4. Deblog

    Ah, speram si eu. Si nah nu m-ar deranja sa ajung la mana unei scorpii in devenire de-a 9a. Ce sa zic imi palce sa risc

    Cat despre pula… cum s-ar zice pe haifaiv „papushe, hai sa studiem partile de vorbire impreuna”

    Răspunde
  5. Random person

    1, ai fost rapid
    2. m-a speriat mailul de instintare
    3. inca mai mananc din mamaliga aia, acum am si 2 sarmale de infulecat
    4. pe haifaiv aia care baga texte de agatat de genul nu stiu ce e o interjectie, 90%. Daca le mai zici si de oximoron, trebuie sa le dai si un link catre dexonline. [nu,nu asta e parerea mea de barbati =)). sunt printre specimenele alea care inca mai cred ca exista si barbati-baieti de treaba si ca femeile nu-s delicate pt ca vor dragoste,ci pentru ca se vor futute.]
    5.nu mai am nimic de zis, dar am pus 5 pentru ca ‘5-ul’ e mai sexy decat ‘4’.

    Răspunde
  6. Deblog

    ). sunt printre specimenele alea care inca mai cred ca exista si barbati-baieti de treaba si ca femeile nu-s delicate pt ca vor dragoste,ci pentru ca se vor futute.]

    Vrei sa te mariti cu mine?! 😀

    Răspunde
  7. Random person

    Da, exact cu gandu’ asta m-am trezit azi dimineata. „Baaah, am 15 ani, abia trec la info, il urasc pe boul ala de mate, sunt virgina si fara prieten..asta e! Am gasit solutia la toate problemele! Si nu, nu e Pepsi Max ci maritisul!”

    Ok, fat joke. Nu cred ca e ziua mea buna, still. Nu stiu daca ma voi marita vreodata :|. Argh, ma sperie gandu’ ca trebuie sa comunic si cu familia ..lui! Alo! L-am luat pe el, nu pe ma-sa, frati-su,ta-su, bunica-su, verisora-su etc-su. [„l-am luat” uau. hypermarket hardcore. oferta!]

    Frate, blogul tau devine chat. Macar sa se amuze si altii de aberatii :)).

    Răspunde
  8. Deblog

    Nici eu nu ma gandeam sa ma insor. Da cand mi-am dat seama ca exista o femeie care recunoaste ca vrea sa fie fututa m-am razgandit :))

    CAt despre familie, stai linistita ca nici io nu prea vorbesc cu parintii mei. Cat despre orice alte rude… nu le-am mai vazut de vreo 6 luni…

    Răspunde
  9. Random person

    Frate, am zis ca o femeie e delicata pt. ca se vrea fututa. Un adjectiv sa ma descrie, nu ar fi in niciun caz „delicata”. Nu vreau sa fiu ipocrita zicand ca nu vreau sa ma fut, nu vreau asta..momentan. Ar fi prea imbecil din partea mea sa zic ca eu nu o sa o fac niciodata, scuteste-ma. Tot poate nimeresti sa te violeze careva si sa iti bage..ceva in gura sa taci dracu’ 😀 . Plus, eu mi-s fata, nu femeie. =)). Hai ca logica asta l-ar invidia pana si pe Aristotel.[ iti dai seama ca poate cauta cineva pe google de acest mare filozof si sa dea de discutia asta geniala? =))]

    O da! Singura cu care mai tin ..legatura :)), e inevitabil mama. Ca doar stau cu ea in casa.

    Hai..inca cateva mesaje si zic si unde stau =.=’ sau ce note am sau ce obsesii =)).

    Răspunde
  10. Random person

    hahahaa. =)))

    Nu cred, eu nu sunt delicata maaa! Dar nici fata cu covrigi in ureche si vorbeste cu ‘fah’ nu is. Sunt doar in schimbarea liceana ingrozitoare. :)). Si nici nu ma machiez, am moaca cu care ma trezesc dimineata si la ora 4 pm.[boo.] Si parul doar mi-l spal, nici macar nu il usuc cu foehnul, il pieptan :->. Ultima mea poza e facuta de mama si imi aratam toata dantura cu un zambet malefic aratand pace intr-o pijama cu oitze. Deci nu.

    Las’ ca ai tu id-ul =)) [e-mailul. laik duh.]

    Răspunde
  11. Deblog

    Ma crezi ca cel mai mult imi place o femeie dimineata cu poarul vraiste si nemachiata? Asta fara nici o intentie de a ma da la tine… Cred ca am scris la un moment dat pe blog chestia asta

    Pot sa adaug la lista de messenger?

    Răspunde

Postează un comentariu!

