Deci n-am titlu


Am fost la ţară. Într-o oră jumate eram înapoi la intrarea în Bucureşti. Am mai făcut o juma’ de oră pe Fundeni. Şi încă juma’ de oră după ce un dobitoc cu un VW ne-a blocat. Interesant e că tot el era cu gura mare, asta până când am ieşit şi eu din maşină. Când a văzut că suntem doi s-a urcat frumos la volan şi s-a dat 2 metri mai în faţă. Asta că tot vorbeam de stereotipul ăla infect cu „să fim mai buni de sărbători”

Gata! Da ştiu, nimic interesant, nimic fabulos dar e blog în pana mea! Adică jurnalul online. Adică în cazul în care la anul vreau să ştiu ce am făcut azi să mă uit în arhiva blogului… am zis!

Ah şi era să uit. M-am trezit cu nişte beculeţe albastre atârnate prin casă. Dacă de doi ani încoace i-am convins pe ai mei să nu mai facă brad, poate la anu’ reuşesc să scap şi de beculeţe. Şi cu asta închei. Ajun fericit sau ce se urează? Mă doare în cot că oricum nu îmi pasă nici de sărbători nici de cei care ar trebui să le petreacă fericiţi. Pana mea! Sunt incoerent, ştiu, cred că e de la verdele sărbătorilor sau morţii mei…

7 gânduri despre „Deci n-am titlu

  1. Random person

    Asta da spirit! Nici eu nu am facut bradul si nici nu am de gand. Nu ca ti-ar pasa, dar am si eu dreptul sa’ma laud’ cu acest al meu spirit de Craciun mirific.

    Zicea azi un copil la Mc [se vede de unde mananca lumea de sarbatori.] ca ar vrea si de ziua lui sa isi dea oamenii cadouri intre ei, pentru ca in ziua respectiva s-a nascut el. :)) Si mi se pare corect xD.

    Vacanta fericita! [ca e scurta.]

    Răspunde
  2. Deblog

    In sfarsit ti-ai lasat linkul.
    Cat despre spiritul craciunului, nu imi pasa. Dar imi place sa bata lumea campii pe aici despre orice, asa ca esti binevenita
    Cat despre copil, lasa ca se face el mare si emo si nu mai are idei d-astea hippie

    Răspunde
  3. Random person

    Deci si eu sa ma fac mare si sa nu mai fiu de acord cu acel copil? :)))[j/k]

    Imi lasasem linkul si data trecuta, oricum blogarasul meu e chiar un loc complet pentru a-mi abera si peste ani voi rade de ce am putut debita. De ce obsesii de numerologie am avut si cum vedeam 19 peste tot si ce dorinta doream sa pun in brad de Craciun. Si tot felul de lucruri de genul.

    Răspunde
  4. Random person

    Lol. Aici devine chat-box.
    Da, de asta citesc si eu, ca sa cunosc mai multe tipuri de personalitati, sa vad diferite opinii sa mai dau de melodii taaari. [cum sunt cei care pun videoclipuri] Si lucruri de geeeenu’.

    Pe PrimaTv de la 22:00 e „Eternal Sunshine of the Spotless Mind” cica e un film extrem de bun, mi l-a recomandat o amica sa ma uit la el sau altfel ma crapa. [ea mi-a recomandat multe filme bune]. Ti-am zis ca poate nu l-ai vazut si poate merita. Wow! ce sociabila am devenit =.=. Deci ma duc sa-mi fac popcorn la microunde cu ketchup, sunt chiar bune si sa iau ceva de baut. So nighty-night dude!

    Deci ma duc sa-mi fac popcorn la microunde cu

    Răspunde

Postează un comentariu!

