Tu vorbeşti cu scula ta?


De curând mi-am dat seama că pula mea (vai cât de vulgar pot să fiu) e numită şi altfel decât „pula lu’ Andrei”, ceea ce mă îngrijorează destul de tare. Ştiu că e un obicei destul de des întâlnit la populaţia masculină, însă mi se pare ceva destul de penibil din punctul de vedere al personalităţii cuiva

De ce e nevoie să îi zici cumva organului tău celui mai de preţ? Analitic vorbind e clar că nu te simţi suficient de bărbat cu ceea ce ai şi îţi trebuie o mică extensie a masculinităţii tale, nu? Că dacă nu, pulile ar avea nume de femei, nu Gogu, Vasile şi aşa mai departe. De ce oare sunt unii complexaţi şi simt nevoia să îşi boteze organul n-o să înţeleg, iar ca să fiu sincer nici nu mă interesează, însă mă gândesc că nevoia de a folosi un nume vine din faptul că nu ai cum să i te adresezi ca să ştie că vorbeşti cu ea… cel puţin mie aşa mi s-ar părea logic. Că doar d-aia ne prezentăm când cunoaştem pe cineva, ca să ştim cum să îi spunem atunci când vorbim cu acel cineva sau despre acel cineva. Problema ar fi că avem tendinţa de a cunoaşte o grămadă de oameni, dar un bărbat cu orientare sexuală normală cam câte puli ar putea cunoaşte ca să simtă nevoia să o diferenţieze pe a lui printr-un nume

Apropos, pe a mea o cheamă Gogu sau Mihai. Depinde de anturaj şi de starea de spirit. Pe a ta cum o cheamă? Vorbeşti cu ea, o alinţi sau cum?

8 gânduri despre „Tu vorbeşti cu scula ta?

  1. Deblog

    @Anonimu’: Nu, merci!

    @Carabas: Cred ca esti tu mai gigolo de felul tau. A mea nu vrea daca ii vorbesc frumos

    @Adrian: Considerand ca eu merg cu autobuzul… ce ar trebui sa inteleg?

    @Krieger: Cam lung… numele zic

    Răspunde
  2. Adrian O.

    Nu, asta se aplică doar la mașinile personle (pe care le alegi tu să fie mari, ca să compenseze) și la mărimea contului din bancă, care compensează și el uneori. 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

