5 motive pentru care urăsc sărbătorile


  1. Mă enervează sintagma aia cu spiritul crăciunului. La noi spiritul crăciunului se referă la stat la foarte multe cozi ca să ajungi la magazin, după care la foarte multe cozi ca să parchezi, apoi la multe cozi ca să plăteşti ce ai cumpărat. Şi totul culminează cu momentul magic al crăciunului: mâncare in exces, băutură în exces, toxiinfexie alimentară şi comă alcoolică. Super spirit, nu?
  2. Urăsc faptul că se umple tot oraşul de cadouri şi luminiţe. Totu e plin de ghirlandă d-aia cretină, de coroniţe de globuleţe şi de beculeţe eventual cu mizeriile alea electrice care cântă atunci când clipocesc beculeţele. Şi că tot a venit vorba de beculeţe, mai e şi mentalitatea aia imbecilă de a îţi lua pizda de o mână şi a o duce pe Magheru să vedeţi luminiţele. Băi ce dracu’? Sunt nişte becuri. De ce nu îţi duci gagica la plimbare în raionul electrice de la Carrefour? Ca să nu mai zic că trebuie să te plimbi pe tot bulevardul, de parcăbeculeţele nu ar fi  exact la fel de la Victoriei până la Unirii
  3. Iarna e nasol că începe moda cu mersul la patinoar. A nu se înţelege greşit, n-am nimic cu oamenii care se duc acolo să se distreze, să se mişte sau lucruri de genul ăsta. Faptul că nu sunt mare fan şi că am febră musculară instant după două ore de patinat e cu totul altceva, dar mersul la patinoar se cam rezumă la purtători de D&G care ies să agaţe purtătoare de Versace
  4. Urăsc colindele. Poate pentru unii e mişto să intre în atmosfera crăciunului, dar eu unul simt nevoia să rup capete ori de câte ori merg la magazin, mă uit la televizor sau fac orice altă activitate absolut normală şi aud pe fundal colinde. Sunt frumoase dar parcă îţi iese pe nas atâta Hruşcă (aşa îl cheamă pe individul ala blond şi pletos care vine iarna ân ţară să-şi scoată banul şi pleaca, nu?) Ca să nu mai vorbim de imbecilii care vin să cânte pe scara blocului la ore imposibile (ceva gen 5 după-amiaza) la care eu de obicei dorm
  5. Mă enervează că stai în frig să cauţi o cârciumă şi nu găseşti decât dughene deschise, că doar deh sunt sărbători… zile libere, alea-alea. De fapt, dacă stau să mă gândesc nu e vorba doar despre cârciumi ci ân general despre orice activitate comercială. Absolut frustrant să nu ai unde să mergi în cazul în care nu ai o familie numeroasă care să vină la tine acasă să mănânce pe gratis

Iniţial erau 10 motive, dar mi-a luat 3 ore ca să screm însemnarea asta, aşa că restul de 5 motive vor urma la un moment dat în decursul lunii ăsteia. Cred!

8 gânduri despre „5 motive pentru care urăsc sărbătorile

  1. Deblog

    Sa plece da-i in familia mamelor lor, dar sa nu prezinte imbecilii de la TV stiri de genul „premierul gigel si familia lui sunt in vacanta la dracu in praznic pe bani foarte multi”

    Răspunde
  2. brontozaurel

    mai am si eu de-ale mele:
    – trebuie sa merg la ai mei intr-o perioada in care trenul este foarte aglomerat, iar multi din cei din tren sunt cam… foarte necivilizati, in sensul ca scuipa pe jos, isi arunca pe jos gunoaiele, se urca incaltati pe scaune (desi, daca ma gandesc mai bine, la cum miros unii nu cred ca as vrea totusi sa se descalte in apropierea mea), cara cu ei sacose cu mancare care pute in ultimul hal, sunt galagiosi;
    – ai mei insista sa ma imbrac „frumos” (in viziunea lor), sa vizitam/sa trimit urari de sarbatori tuturor rudelor care nu dau doi bani pe mine, sa ne tragem in poze in care sa ranjim frumos pentru poza, sa ma indoape chiar daca eu simt ca deja crap

    Răspunde
  3. zafox

    tu chiar tot timpul privesti partea naspa ? :)) Noua ne-o facut patinuar in piata mare, juma de sibiu e artista la rupt gatul pe gheata (sa vezi ce-o sa intru in spiritul craciunului atunci >:) ), in rest ce sa zic… o luna pe an nu strica atmosfera asta. La mine place si cu becuri si cu leru-i ler. Abia dupa decembrie incep sa fac posturi ca asta, ca pana atunci e suportabil

    Răspunde
  4. Deblog

    @brontozaurel: Norocul sau ghinionul meu e ca sunt la varsta la care stau cu parintii, iar ai mei nu prea se inteleg cu rudele…

    @zafoxŞ Da, pentru ca texte despre cat de misto e de sarbatori are toate lumea. Cat despre patinoar, eu fac febra musculara instant dupa 2 ore deci nu-i de mine

    Răspunde

Postează un comentariu!

