E piţipoancă (aka n-am şanse s-o fut)


Eu mă simt uşor (mai mult) agasat de cuvântul piţipoancă aruncat la întâmplare în încercarea de a da unei femei un atribut care să o facă să pară mult inferioară aceluia care o categoriseşte drept piţi

Sunt de acord că site-ul pitzipoanca.org face furori, însă mi se pare de-a dreptul penibil să aruncăm cu apelativul ăsta în orice femeie care arată cât de cât bine şi care eventual îşi mai face şi nişte poze. Spre exemplu însemnarea asta despre duduia care a fost înjurată de Adi Despot care se intitulează sugestiv „Piţipoanca Alexandra Avram… etc” mi se pare absolut stupidă şi fără sens (fără să am absolut nimic cu autorul blogului, pe care de altfel îl citesc) pentru că nu am înţeles de ce e piţipoancă respectiva duduie. Pentru că are cont de haifaiv? Pentru că are poze în chiloţi?

Mă îndoiesc că astea sunt motivele, însă mai nou observ că fenomenul strugurilor care sunt acri (din fabula aia cu vulpea) se manifestă când e vorba de femei prin e piţipoancă. Hai să fim serioşi acum, câţi dintre cei care folosesc excesiv cuvântul ăsta au avut măcar o dată în viaţă o femeie care să se apropie cât de cât de felul în care arată respectiva Alexandra Avram? Sau ca să luăm exemple chiar de la sursă, câţi dintre bărbaţii care îşi permit să numească o femeie piţipoancă au avut o femeie care să arate ca astea, ca asta sau chiar ca asta? Nu că aş fi avut eu, însă n-ar fi frumos să nu mai fim ipocriţi şi să nu mai încercăm să ne dăm superiori femeilor pe care n-avem şanse să le futem?

5 gânduri despre „E piţipoancă (aka n-am şanse s-o fut)

  1. Marius Sescu

    Tu ti-ai pune poze in chiloti online, sperand ca le va vedea toata lumea? Sau te-ai bucura daca prietena ta, presupunand ca ai una, si-ar pune poze de genul ala? Cred ca ti-am raspuns.

    A, stai, de fapt sunt poze… artistice! Sigur ca da…

    Răspunde
  2. Deblog

    Fizicul meu lasa de dorit asa ca nu o sa imi pun poze in chiloti chiar daca o sa imi fac. Cat despre prietena…. n-am, ca daca asa avea n-as mai avea timp sa scriu pe blog si nici bani sa platesc hostingul dar daca as avea nu cred ca i-as cere sa scoata pozele de pe profilul de hi5, atata vreme cat ar arata bine si n-ar fi o vaca grasa si penibila.
    Ceea ce incercam totusi sa zic e ca nu orice femeie care e proasta si arata bine (eventual curva) e pitzipoanca…

    Răspunde
  3. Bunicu lu Ionel, mineru

    Parerea mea, ca eu nu-s de pe aici… domnisoara nu arata rau, e chiar interesanta, fotografiile pe care am avut ocazia sa le vad sunt temperamentale. Figura are expresie. Corpul e pus in evidenta prin pozitie (fotograful stie ce are de facut) si prin lumina. In ce ma priveste, nu este „arhetipul” pitipoancei. Dar aici e vorba de frustrarile lui Despot (persoana publica, se poate comenta) , de apartenenta domnisoarei Avram la ginta pitzi sau de existenta in realitate a altei specii definite de termenul generic PITIPOANCA? Fiindca DEX-ul e facut de oameni, si oamenii sunt supusi greselii. Pitipoancele exista si traiesc printre noi. Daca e cazul, se poate discuta. Fara suparare, mosule, eu nu sunt de pe aici… parerea mea.

    Răspunde
  4. PITIPONCU

    Ba problema nu e ca arata bine. Asta e super bine sa fie buna o femeie, dar cam atat au. Si fac tot ce pot sa scoata asta in relief. Oricum au basini multe in cap, asa ca si asta e un motiv pentru care nu le poti fute, pt ca ele vor din astia cu cascaval, care sa le ia genti, rujuri sau chiar masini. Acum e plina lumea de el mai ales la Tv, cum stau ele cu buzilii tuguiate asa gen Bianca fata, gen. :)) Gen. PITI FRROM THE CLUB.

    Răspunde

Postează un comentariu!

