Fericit că sunt român… sau nu!


Cam asta doresc eu ţării de ziua ei. Pentru că pentru mine 1 Decembrie nu poate să însemne nimic, oricât m-aş strădui. Să fiu mândru şi fericit că sunt român? De ce? Ce motive îmi oferă ţara asta să fiu mândru, cu atat mai mult fericit

Ar trebui să fiu fericit de fiecare dată când vine poştaşul şi îmi lasă un mandat poştal în valoare de 40 RON, adică alocaţia pe o lună? Sau ar trebui să fiu fericit gândindu-mă că sunt pensionari care trăiesc cu banii ăştia. Desigur, mândria ar trebui să vină ulterior, în timp ce stau la coadă ca să iau cei 40 de RON

Sau probabil că ar trebui să fiu mândru că sunt român atunci când, după un an de muncă, aş vrea să parcurg cei 250 de km până la mare în mai puţin de 6 ore (cu trenul) căci cu maşina există şanse să fac chiar mai mult

De asemenea mi-ar plăcea să nu mă simt jefuit de fiecare dată când plătesc abonamentul RATB (motiv pentru care am hotărât să nu îl mai plătesc).

La mândria de a fi român ar contribui puţin şi eventuala atitudine normală a celor care ar trebui să mă păzească. Adică, aş fi puţin mai fericit dacă în momentul în care un jandarmul care îmi interzice să traversez parcul de la Unirii ar începe discuţia cu Bună ziua, îmi pare rău pentru inconvenient însă din cauza unui miting care… şi nu cu Ocoliţi! Da’ de ce? Da ce e ceaţă, nu vezi până acolo?!

Desigur că aş fi mândru că sunt român dacă 50% dintre cei care sunt întrebaţi de 1 Decembrie "Ce zi e astăzi" nu ar răspunde că e ziua ProTV-ului

Aş fi mândru că sunt român dacă în două judeţe din România nu aş fi întâmpinat cu un duios Iano Potkivano oriunde m-aş duce.

Evident că aş fi fericit dacă în ţara mea nu ar conduce cei care au bani de mai multe afişe electorale şi de mai multe pungi cu mâncare, icoane sau telefoane mobile. Sau dacă cei care votează şi-ar aduce aminte că PSD-ul erau acum 4 anu "hoţii nesimţiţi care ne-au distrus ţara" şi că PDL-ul erau cei care ne ajutau să trăim bine. Evident, astea două sunt primele două partide alese

Fără toate astea chiar aş fi mândru şi fericit că sunt român. Până atunci îmi plâng soarta şi sper sa mă car dracului de aici cât mai curând cu putinţă

11 gânduri despre „Fericit că sunt român… sau nu!

  1. Adrian O.

    Ar trebui să fii fericit că poştaşul îţi aduce acasă alocaţia. Eu stăteam la coadă la poştă pentru ea, că la bancă nu se putea scoate acum…o groază de ani.
    Deci, fii mândru că eşti român 🙂

    Răspunde
  2. Deblog

    Sportul fiind aia care se baga cu curul in poarta? Sau ala care ii umfla ochii nevestei?
    Sau in categoria spor intra si Becali aruncand cu bani in Gabi de la Valcea?

    Răspunde
  3. Deblog

    @Adrian: Postasul imi aduce acasa o hartie. cu acea hartie eu ar trebui sa ma duc la posta si sa imi iau alocatia. Insa din nu stiu ce motiv, hartia e pe numele lu taica-miu, asadar nu pot nici macar sa stau la coada pentru alocatie, iar timpul lu’ taica-miu e…

    Răspunde

Postează un comentariu!

