Aș da o bere


Jur că aș da o bere orcui mă poate scoate din impas.

  • Aș da o bere orcui îmi poate spune la ce o să mă ajute pe mine în viitor faptul că știu ce e aia o limită a unui șir (nu știu, dar vorbeam ipotetic)
  • Aș da o bere orcui s-ar încumeta să îmi dea jos ciocul neras de o săptămână. Se întrevede o iritație gravă alături de niște tăieturi mișto
  • Aș da o bere și celui care îmi zice un subiect interesant de dezbătut pe blog, acum repede cât am chef
  • Aș da o bere cui s-ar duce să îmi cumpere o bere pe frigul ăsta…
  • Aș da o bere celor de la RADET dacă ar fi suficient de drăguți încât să dea drumu la apa caldă în seara asta…
7 gânduri despre „Aș da o bere

  1. Vali

    „Aș da o bere orcui îmi poate spune la ce o să mă ajute pe mine în viitor faptul că știu ce e aia o limită a unui șir (nu știu, dar vorbeam ipotetic)” – o sa stii unde trebuie sa te opresti 😛

    „Aș da o bere orcui s-ar încumeta să îmi dea jos ciocul neras de o săptămână. Se întrevede o iritație gravă alături de niște tăieturi mișto” – il tai cu foarfeca dupa care te razi obisnuit.. daca nu ai parkinson ai sanse mici sa te tai..

    „Aș da o bere și celui care îmi zice un subiect interesant de dezbătut pe blog, acum repede cât am chef” – subiectul tre sa-l creezi tu ca doar e blogul tau.. e ca si cum m-as duce eu la un ziar sa spun ca am pozat-o pe andreea marin la piscina.. ziarul ala n-are angajati?!

    „Aș da o bere cui s-ar duce să îmi cumpere o bere pe frigul ăsta…” – cand scriu eu e ceva mai cald afara da` tooot nu m-as duce sa-ti iau o bere

    La ultima nu ma bag ca nu lucrez la RADET..

    Răspunde
  2. Deblog

    @Anonimu: Prefer sa las chestia asta in seama celor de la libertatea

    @Vali: N-o sa stiu si n-o sa invat niciodata unde sa ma opresc
    Cu ciocul am rezolvat-o.. lejer chiar
    Chiar ai pozat-o? Da-mi si mie pozele :))
    Unde traiesti?

    Răspunde
  3. Vali

    „N-o sa stiu si n-o sa invat niciodata unde sa ma opresc” – matematica o sa te invete :))

    Locuiesc in Bucuresti dar nu stiu in ce masura te ajuta sa stii asta 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

