O idee genială…


Eu chiar mă lovesc din ce în ce mai des de problema alegerilor pe care urmează să le fac vis-a-vis de ceea ce vreau să ajung în viaţă. Indiefrent că e vorba de alegerea facultăţii, sau dacă o să mă duc la o facultate şi până la meserie, nevastă, casă şi maşină. Problema mea e că nu prea ai de unde să te inspiri în deciziile astea, decât în cazul în care te laşi dus de val şi faci ceea ce face majoritatea: Se duce la ASE sau la cine ştie ce facultate, cât mai aproape de locurile trendy

Iar acum îmi exprim ideea genială: Cum ar fi să existe nişte teste psihologice şi de aptitudini identice pentru absolut toţi elevii, care să fie analizate de cineva de specialitate, iar pe baza rezultatelor să ţi se ofere cam 5 alternative. Iar după ce te hotărăşti cam ce vrei să faci, să existe cineva care să îţi spună cam pe ce materii ar trebui să te axezi.

N-ar fi frumos ca în loc de nişte materiale didactice care deja există în şcoli să se folosească banii respectivi pentru un program de bun simţ de genul ăsta? Zic şi eu…

3 gânduri despre „O idee genială…

  1. alexutsa

    noi nu avem caldura si u vrei teste psihologice? plus k pe inspectoarea care a venit azi o interesa cum se vede usa clasei din interior…nu k inghetam toti…ce pot sa spun…era o scumpa 😀

    Răspunde

Postează un comentariu!

