De ce eu?


Sunt pur şi simplu exasperat de ritmul în care telefonul meu poate să sune… ce-i drept nu sunt extrem de căutat, însă avnd în vedere faptul că sunt de profesie elev, iar 80% dintre cei care mă caută prin intermediul telefonului mobil nu au o sursă de venit care să le permită să îşi plătească factura telefonică, mi se pare chiar enervant să primesc o medie de 10 mesaje pe zi şi cam tot atâtea apeluri.  Indiferent de oră, indiferent de ce fac, în principiu când sunt mai ocupat sau n-am chef de aşa ceva, telefonul meu chiţăie…

De ce oare e nevoie ca oamenii care nu fac afaceri importante să aibă telefoane mobile, n-am înţele nici până în ziua de azi. La ce ne ajută? De ce trebuie să avem neapărat zi de zi cu noi, alături de acte, portofel şi bani acel aparat care nu e în stre să facă nimic altceva în afară de a ne deranja cu cele mai neimportante nimicuri?

Oare cum reuşeau oamenii pe vremuri să trăiască fără telefoane mobile? Aveau telefonul fix, stabileau ce aveau de stabilit la telefon şi cu asta basta, cuvântul era cuvânt. Bănuiesc că oamenii erau mult mai serioşi pentru că nu puteau contramanda o întâlnire prin telefonul mobil. Dar asta e deja altă discuţie.

Ideea e că nu pricep ce pot avea nişte puşti de liceu de vorbit la telefon în asemenea cantităţi. Spre exemplu eu am un abonament de vreo 50 de minute gratuite şi vreo 100 de SMS-uri care se duc în primele câteva zile după data facturării. Şi n-am nu ştiu ce pizdă cu care să vorbesc mizerii la telefon zi şi noapte, iar afacerile mele se rezumă la “ce faci mă, vii azi la şcoală?”

O să încerc însă ca de mâine să nu îmi mai iau telefonul după mine la şcoală. Să văd cum rezist şi să văd dacă reuşesc să fiu mai puţin irascibil decât după ce primesc 3 mesaje consecutive de la Vodafone în care sunt anunţat că pot să câştig nu ştiu ce maşină… să vedem ce iese

3 gânduri despre „De ce eu?

  1. zafox

    ohooo, eu am prins perioada aia in care toata lumea care avea telefon isi dadea bip reciproc si atat. in rest isi puneau alarma din ora in ora sau sunau la 333 (numar trecut in telefon sub un nume de baiat/fata) si vorbeau singuri. eu macar vorbeam cu mama =))

    Răspunde

Postează un comentariu!

