Leapşa


Vine pe calea blogului o leapşă de la o puştoaică. Şi pentru că n-am mai făcut de mult una, e czul să purcedem la treabă

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be?

Păi nu ştiu, cred că pur şi simplu pa! Fără comentarii şi alte bălării d-astea inutile

2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?

Păi în momentul ăsta e chiar două vise Iţd like to come true. Unu e absolut personal, iar al doilea se leagă de o cafea, o ţigară şi nişte timp liber

3. Whose butt would you like to kick?

Toată viaţa mi-am dorit să le ard un şut în cur babelor care coboară din mijloacele de transport în comun în faţa mea. N-am avut niciodată curajul

4. What would you do with a billion dollars?

În primul rând i-aş număra

5. Will your best friend always be your best friend?

Nu cred că am best friend. Şi dacă aş avea, eu de unde dracului ar trebui să ghicesc viitorul?

6. Have you ever been in love with 2 people at once?

Nu

7. How long would you wait for someone you really loved?

Păi… cu exactitate… 3 ani şi… vreo 6 luni

8. If you won the lottery, would you quit the job?

Da… şi m-aş face taximetrist

9. Who is on your celebrity top 5 … you know, the ones … that if you ever had an opportunity …

Ha?! Nu! Nu mă pasionează… nu stau să alcătuiesc topuri

10. What sucks the life out of you?

Cafeaua şi matematica

11. How would you see yourself in 10 years time?

Cam cum mă văd şi acum… în oglindă!

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?

Una care nu ştie să numere… 11, 13?

14. Would you rather be single and rich or married but pour?

E întrebare capcană? Normal că aş cheltui nişte bani singur!

15. What’s the first thing you do when you wake up?

Îl salut pe prietenul meu Gogu, care de cele mai multe ori se scoală înaintea mea

16. Would you give all in a relationship?

Material vorbind? N-aş da nimic!

17. Is your career vitally important to you?

E sâmbătă seara şi stau să raspund la o leapşă, înainte să ies în oraş. Ce carieră crezi că aş putea să am?

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?

În cele din urmă, da!

19. Do you prefer being single or having a relationship?

Labă sau futai… hmm… decizii…

20. List 6 people to tag.

6 people to tag
6 people to tag
6 people to tag
6 people to tag

2 gânduri despre „Leapşa

Postează un comentariu!

