Am fobie de frizer


Şi pentru că niciodată un frizer nu e în stare să mă tundă calumea, am fost înzestrat şi cu darul creşterii părului în disperare, motiv pentru care trebuie să mă tund la maxim o lună şi jumătate.

Parta nasoală e că nici un frizer nu pricepe că eu vreau să arăt normal: ca un om tuns scurt, dar nu exagerat. De fiecare dată însă, n-am breton, sau e prea mare, sau părul se termină cu vreo 5 cm mai sus de locul în care ar trebui şi aşa mai departe.

Plus că ţăranul de mine se duce de fiecare dată la frizer spălat pe cap (da, ca să vezi mă spăl pe cap la maxim 2 zile fiindcă nu îmi place să am părul slinos… sunt un ciudat) iar nenea frizerul are grijă de fiecare dată să îmi zică că mă tunde greu din cauza asta. Din păcate însă alte alternative nu prea există, considerând experienţa cu maşina de tuns

Aşadar, mă îndrept cu strângere de inimă către frizeria din colţ şi mă rog bunului Dumnezeu să nu arăt ca ultimul manelar după ce termin (deşi e greu considerând culoarea tenului meu)

Update: Evident că sunt tuns în scări şi că am mutră de manelar

2 gânduri despre „Am fobie de frizer

  1. otto

    De mai bine de 6 luni ma chinui sa imi las parul mai lung .. nu ma refer la a avea coada, ci doar sa fie mediu ..

    Iar in ultima vreme am luat la rand toate frizeriile din oras, ghici ce? nici una un a fost in stare sa ma tunda bine.

    Si m-am hotarat, stau 2 saptamani sa imi creasca parul mai mare si vizitez si orasul apropiat 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

