Frustrările mele cotidiene


Mă enervează de mor babele din autobuze. Eu plec la 6 jumate dimineaţa la şcoală. Ei bine, până şi la ora aia există babe care trag după ele căruciorul şi care se duc la piaţă cât mai devreme, că deh mai târziu vin căldurile sau ceva de genul ăsta. Şi îţi dai seama că la ora aia îmi cad ochii în gură de somn, sau încerc şi eu să îmi fac tema la matematică şi nu se poate… că nu e loc. Ca să nu mai zic că poate ai chef să fii mai slobod la gură şi nu se poate pentru că baba respectivă stă şi se uită în gura ta.

Mă enervează că angajaţii unui bar au pauză de masă. Exact când ies eu de la şcoală.

Mă enervează că azi am văzut mai multe buci masculine decât ar fi fost cazul în toată existenţa mea

Mă enervează faptul că organismul meu nu e în stare să se obişnuiască cu programul meu. Motiv pentru care toată ziua mă fute stomacul şi burta; partea nasoală e că nu ies nici băşinile care să mă scape de senzaţia aiurea din intestine

Mă enervează că primesc zilnic cel puţin un SMS de la Vodafone în care aflu că am şansa de a câştiga nu ştiu ce jmecherie de maşină pe care n-am să pot să mi-o permit vreodată în decursul vieţii mele

Mă enervează că am un ditamai cornul în frunte care nu dă semne că ar vrea să cedeze

Mă enervează că am 2 onomastice şi o zi de naştere. Şi pe lângă faptul că nu suport să îmi zică lumea „La multi ani!” mai sunt şi toate 3 în Noiembrie…

8 gânduri despre „Frustrările mele cotidiene

  1. Carabas

    Urasc babele care molfaie in tramvai/autobuz sa le dai locu’ sau mai stiu eu ce
    Si astia de la Vodafone,Orange,Cosmote sunt chiar stresanti.Adica sa dau eu 1€ ca sa castig o masina,daca am norocu’ sa intru in „tragerea la sorti” (avand in vedere ca sunt multi prosti care trimit 😐 )

    Răspunde
  2. otto

    Sa le vezi, pe babe mosi, cand se intorc acasa pe la 3. Au 10 cacaturi pe ele, put ca dracu, si daca le zic ca vreau sa deschid geamul putin ca mor asfisiat din cauza lor fac gura ca ele sunt batrane .. mori te-n ma-ta

    Răspunde

Postează un comentariu!

