Din propria cenuşă


Cam aşa a revenit blogul meu. Mă rog, mai mult prin cenuşa altora, căci eu n-am avut bani nici măcar de o incinerare decentă. Principalul important e că momentan e din nou în aer şi că în eventualitatea destul de puţin probabilă că mi-ar veni vreo idee de însemnare, am unde să o public liniştit

Mulţumesc Ammadeuss fără de care revenirea n-ar fi fost posibilă

Mulţumesc şi lui micu’TZU care s-a oferit să mă lase să îmi exprim inteligenţa bloggeristică la el pe moşie, sub formă de guest posturi.

3 gânduri despre „Din propria cenuşă

  1. Elza

    ca si pasarea Phoenix…

    ma simt ca Harry Potter cand a vazut pasarea Phoenix din biroul lui Dumbledore (cred ca asa il chema) murind si apoi renascand 🙂

    Răspunde

Postează un comentariu!

