Motive pentru care n-am mai scris nimic de 5 zile


  • Am fost ocupat cu scoala dracu stie…
  • Weekendul a fost interesant si a culminat cu o raceala scurta
  • Mi-a fost lene
  • Am invatat la matematica
  • M-am simtit bine pastrandu-mi ideile in cap, nu publicandu-le pe blog
  • Toate ideile de insemnari care mi-au trecut prin cap ar fi fost compromitatoare pentru mine… si n-are sens
  • Cand vii la 15:00 de la scoala dupa niste ore de cacat parca iti vine sa stai cu pula in sus la bec, in loc sa freci menta la calculator
  • Nu stiu
  • M-am plictisit
  • Mi-am luat scutire pentru sport (lol, cat de lamer)

Cel mai probabil frecventa insemnarilor va scadea dramatic, intrucat nu ma simt in stare sa exprim ceva coerent, cu atat mai mult interesant in urmatoarele zile/saptamani/luni…

Pana mea!

8 gânduri despre „Motive pentru care n-am mai scris nimic de 5 zile

  1. Adrian O.

    Bă, nu sta cu p**a prea aproape de bec, te arde 🙂
    În legătură cu scutirea de la sport – o să devii un obez, cu trei pungi de chips-uri pe lângă tine, cu muştar pe tricou şi cu computerul mergând 24 de ore din 24? 🙂 Dacă da, măcar o să scrii mai mult pe blog, o să faci bani din blog :))

    Răspunde
  2. zafox

    you`re alive ! omg. Si eu am scutire la sport incepand de anul asta. 3 ani de zile au ras astia ca nu nimeream salteaua si capra. Acum e randul meu >:)

    Răspunde

Postează un comentariu!

