Cică sentimente


De fapt nu pot să zic că e vorba de sentimente, pentru că nu cred în bălării d-astea dar am trăit azi după mult, mult timp senzația aia ciudată pe care o simți atunci când treci pe lângă cineva pe care nu-l cunoști și pur și simplu te holbezi la persoana respectivă, iar ea la tine… așa fără motiv

Adică nah, sper că fără motiv, nu de alta da de la o vreme mă simt ciudat când mă uit la dudui mai mici decât mine, pedofil gen! Iar duduia asta e una de clasa a 9-a destul de urâțică urâțică rău pe care am încercat să o conving să se înscrie la miss și mister (da, lol sunt idiot)

Ciudată senzația și foarte plăcută… nu neapărat că aș fute-o cunoaște-o pe domnișoara respectivă, ci pentru că mi se pare genial să trăiești senzații pe care le-ai uitat și să realizezi că nu te-ai schimbat atât de mult pe cât ai fi crezut 🙂

8 gânduri despre „Cică sentimente

  1. Anca

    Bine, mai, frumos e din partea ta sa le propui feteleor miss (si mister)?!
    Cand o sa-mi zica cineva saru’mana, o sa ma duc sa ma ascund. Deja unii ma iau cu doamna…

    Răspunde

Postează un comentariu!

