Ciudățenii nocturne


E incredibil ce putere poate să aibă un miros asupra psihicului uman. În seara asta am intrat în balcon și m-a izbit mirosul extrem de cunoscut, nu neapărat plăcut ci pur și simplu genul de miros pe care l-ai simțit într-un singur loc. Și nu mi-am dat seama de ce mi-e așa de familiar mirosul…

asta până am închis ochii și mi-a picat fisa! Nu, nu o să citiți de la mine bălării d-alea legate de parfumul persoanei iubite sau ceva, ci era vorba despre terasa casei de lângă Arad a bunicii mele, iar mirosul venea de la florile pe care le-a plantat maică-mea în balcon…

Sau mă rog, încep să o iau pe câmpii încet-încet

4 gânduri despre „Ciudățenii nocturne

  1. NINA BALERINA

    ce flori erau? regina-noptii cumva?
    am auzit ca se fac nu stiu ce prafuri din ea….
    ai grija !maica-ta le-a pus?
    super tare!!!!!!!!!

    Răspunde

Postează un comentariu!

