Muie la popi


Exstă o categorie de oameni în lumea asta pe care o urăsc la un nivel comparabil cu gaborii și controlorii: Popii. Descigur li se spune preoți, duhovnici, părinți, parohi și probabil mai există încâ vreo câteva zeci de termeni, însă popi sună absolut perfect pentru una din trăsăturile lor de bază

Să nu se înțeleagă greșit, cred în Dumnezeu însă primul lucru care îmi vine în minte atunci când văd un popă pe stradă e „futu-i morții și răniții măsii de poponar jegos” Desigur chestia asta nu se întâmplă prea des întrucât popii merg pe jos doar din mașină până în biserică pentru a lua banii și apoi de la mașină în prima cârciumă

Apropo de mașini, absolut toți popii pe care i-am văzut au cel puțin un Logan. Și stau acum și mă întreb cum poate strânge un popă 10.000?! Din salariu? Sau din jegmanirea de ultimii bani a familiilor îndurerate de moartea cuiva apropiat, asta bineînțeles după ce s-au îndopat bine de tot la pomană

Mă enervează că toți popii sunt burtoși. Adică, eu înțeleg că mănâncă pe la pomeni și alte chestii specifice și că mai mănâncă și acasă, iar să dai cu niște busuioc și cu niște fum nu e cine știe ce efort, dar toți!? eu n-am văzut niciodată popă care să n-aibă burtă

De scandaluri legate de popi poponari sau pedofili nu mai vorbim. Mă gândesc că au auzit pe undeva că laba nu prea e în concordanță cu ceea ce povestesc ei pe la biserică așa că vor sex cu cine apucă….

Mie personal mi-e silă de orice jegos cu barbă și haină neagră pe care îl văd pe stradă… și pentru că popii se pricep la magie, farmece și blesteme nu pot să reacționez fizic așa că mă limitez la „Mori în chinuri, jegos muist” zis în gând

foto: Stirilocale.ro

9 gânduri despre „Muie la popi

  1. octav

    moarte mortzii :))

    tare postu, dreptate mare bre cand vorbim de oamenii ninja homosexuali. si eu sunt credincios, da e mare afacere treaba cu biserica pe campiile buzunarelor enoriashilor.

    Răspunde
  2. Pingback: Blogul lui Lecca » Blog Archive » Topul M.U.I.E 2008

  3. rares

    are foarte mare dreptate. eu am 11 numai in familie. prin aliante samd si toti sunt niste nenorociti care fura, mint si-si bat nevestele, mai proaste ca au vrut sa fie preotese…

    Răspunde
  4. Pingback: » Vine popa cu colindul DeBlog

Postează un comentariu!

