Cum reuşesc să rămân treaz


A trecut ceva timp de când a început şcoala, iar ca să fie şi mai rău sunt nevoit să mă trezesc la 6:00 ca să pot ajunge la şcoală în timp util, fără să fiu nevoit să mă scuz ca ultimul vagabond de pe stradă în faţa profesorului că cei de la RATB n-au fost în stare să mai pună nişte maşini pe traseu sau că liniile  de tramvai din intersecţii sunt schimbate de trei luni încoace

Bineînţeles că programul ăsta duce la epuizare, mai ales că e imposibil să mă culc mai devreme de ora 23:00. Aşadar, aici sunt câteva chestii pe care m-am obişnuit să le fac pentru a reuşi să rămân treaz chiar şi 7 ore de curs

  1. Cafea. E clasic, evident și chiar are efect. O cană măricică de cafea ajută absolut întoteauna
  2. Exerciții. De multe ori e destul de greu și să mă ridic din pat, așa că niște exerciții cu 5-10 minute înainte de a suna ceasul sunt absolu minunate. Destind articulațiile, pun sângele în mișcare și te trezesc instant
  3. Mâncare. Sună aiurea să mănânci la 5 minute după ce te-ai trezit și chiar e nasol. Însă din ce am observat, niște energie în plus nu strică niciodată
  4. Gumă de mestecat. În clasă e printre cele mai bune lucruri pe care le poți face. Îți dă ceva de făcut și te ține treaz. Eventual și atent la oră
  5. Activitatea mentală. E bine să te concentrezi pe ceva care se petrece în clasă, cum ar fi curul colegei sau modelul fuseti profei, sau să numeri câte buline sunt pe pereți etc. toate astea ajută
  6. Inconfortabilitatea (în cazul în care există cuvântul). Fără fălci în palmă și fără capete pe masă. Starea de somnolență e sporită și de căldură, așadar cu prilejul fiecărei pauze e bună câte o ieșire la aer curat chiar dacă ești nefumător. Dacă fumezi, una mică e și mai bună
  7. Durerea. În cazuri extreme un pix înfipt în mână, sau două palme aplicate voluntar peste față te trezesc instantaneu

Cam astea au fost singurele chestii care m-au ajutat cât de cât să rămân treaz în cele două săptămâni de când mă trezesc zi de zi la 6

3 gânduri despre „Cum reuşesc să rămân treaz

  1. Aryana16

    hmm..cand ti-am citit descrierea…mi-am amintit dureros de ultimii 4 ani in care m-am trezit la 6..cel tarziu 6 jumate in fiecare dimineata. tu mai ai totusi ambitie..la mine trebuia sa ma tarasc jos din pat..sa ma tarasc in acelasi ritm si pana la sc..si sa casc continuu pe durata celor 7 ore. sunt atat de fericita ca am terminat liceul numai din cauza asta. din cate am inteles..nici la facultate nu va fi mai usor…dar parca 7 jumate suna de infinit de ori mai bine decat 6 jumate:D da` oricum..o sa treaca si perioada asta..nu`ti face probl:D

    Răspunde

Postează un comentariu!

