Sunt linuxar


Ce face omu’ când se plictisește? Evident, își schimba din nou sistemul de operare. Am stat o zi cu Fedora Core 9, dar suge intens comparativ cu Ubuntu. Mă refer la rapiditate, accesibilitate și suport. Părerea mea e că mai are mult Fedora de lucrat ca să ajungă la fel de folosită de home useri la scara la care e folosit Ubuntu

Așadar, sunt mândrul posesor al unui 8.04 adus la zi și perfect funcțional. Să vedem pentru cât timp

5 gânduri despre „Sunt linuxar

  1. Marius

    Am fost si eu 3 luni lunixiar,si ma tot intrebam de ce tot dispare sunetul dupa 10 minute,cand eu nu aveam placa instalata.:))
    Oricum, debia acum vad cat de destept e Ubuntu, fata de Windows.

    Răspunde

Postează un comentariu!

