Nu vreau să îmi cer scuze


Că tot a fost azi prima zi de eliminare şi am dat cu mătura prin curtea şcolii, m-am uitat după femei şi aşa mai departe, am avut timp să mă gândesc la ceva interesant de scris pe blog. Evident că n-am găsit nimic, aşa că azi vorbesc despre mine şi principiile mele

Eu sunt genul de om care renunţă la principii cu prima ocazie când poate obţine un avantaj. Pentru că eu sunt cea mai importantă persoană din lume pentru mine şi pentru că oricât ar încerca unii să ne mintă, principiile nu ţin de foame

Însă când nu pot obţine nici un avantaj nu renunţ pentru nimic în lume la convingerile mele. Şi aşa ajungem la cerutul scuzelor. Ai mei îmi sugerează să mă duc la directorul unităţii de învăţământ şi să îmi cer scuze, alături de vrăjeală dinaia ieftină de clasa întâi. NU!

Cred că am greşit şi trebuie să plătesc. Dacă e sau nu corectă pedeapsa nici nu mă interesează, pentru că oricum nu o să schimb nimic. Nu o să îmi cer scuze pentru că un gardian s-a hotărât să fie autoritar cu 1 metru înaintea ieşirii din şcoală şi nici nu o să îmi cer scuze că n-am vrut să îi dau respectivului gardian 50.000 ca să mă lase dracului în pace să îmi văd de treaba mea.

Şi nu e vorba doar de chestia asta, însă nu mi-am cerut niciodată scuze după ce cineva m-a făcut să plătesc pentru că am greşit

Refuz să mă umilesc atâta vreme cât nu am greşit decât faţă de mine (pentru că n-am fost suficient de precaut) şi atâta vreme cât plătesc pentru greşelile mele. Plus că nu sunt cerşetor ca să cer ceva cuiva. Cu atât mai mult scuze…

9 gânduri despre „Nu vreau să îmi cer scuze

  1. flavia

    Fair enough. De ce sa te duci sa-ti ceri scuze in fata directorului? Ca sa scapi de o sanctiune? Si de ce sa-i fi dat 50000 gardianului? Ca spaga? Nu prea cred. Problema care se pune acum e (btw, chiar tre’sa maturati prin curtea scolii si alte d-astea?) daca o sa mai fumezi in incinta scolii dupa 5 zile de pedeapsa. Ei?

    Răspunde
  2. NINA BALERINA

    asa! nu te lasa influentat de parinti!
    fa ce vrei,de capul tau…
    parca tu ziceai intr-un articol ca ai tai sunt cam bosorogi? sau ma insel?

    Răspunde

Postează un comentariu!

