Temă nouă


Probabil că cine intră pe blogul ăsta cât de cât constant ştie că am o mare problemă cu temele WordPress. Găsesc greu una care să îmi placă cu adevărat şi mă plictisesc extrem de repede de ele.

Până azi când cei de la IT Corporate mi-au înmânat designul special făcut după propria mea dorinţă. Prima mea impresie? Merită fiecare bănuţ

Eu unul am rămas impresionat de faptul că au înţeles exact ce le-am cerut şi pentru că a fost gata extrem de repede. De asemenea mi-a plăcut şi asistenţa tehnică şi faptul că m-au ajutat să o implementez extrem de rapid şi de prompt

Designul e aranjat… mai rămâne să umblăm la calitatea articolelor şi John Cow scrie pe mine (când am zis că am glume de căcat în mine nu m-a crezut nimeni)

11 gânduri despre „Temă nouă

  1. Deblog

    Pretul e confidential, dar poti sa ii intrebi pe cei care au facut-o si o sa iti faca o oferta

    Daca e s-o luam asa toate sunt un Kubrick modificat, diferind CSS-ul

    Răspunde

Postează un comentariu!

