Revine grotescul la Kanal D


În cazul în care îşi închipuia cineva că emisiunea care ţinea pensionarii din România lipiţi de televizoare timp de câteva ore bune pe zi s-a terminat o dată cu sezonul al doilea, se înşela amarnic.

Noră pentru mama revine cu sezonul al treilea şi cu aceleaşi plicticoşenii, aceleaşi situaţii de viaţă extrem de bine regizate, aceleaşi curve venite pentru bani şi aceeaşi trişti care n-au văzut în viaţa lor o femeie şi care speră cp vor avea ocazia să şi-o pună în cadrul emisiunii

Oroarea e prezentată de pizdulicea care se face din ce în ce mai grasă şi care, din câte am înţeles le are cu pozele deocheate, Gabriela Cristea. Aşteptăm cu interes seara eliminărilor şi emisiunile matinale sau cele din timpul cafelei de după amiză

nu, n-am înebunit şi nu mă uit la Noră pentru mama, însă am o bunică căreia i se pare plictisitor să urmărească emisiunile de genul ăsta în propria locuinţă

10 gânduri despre „Revine grotescul la Kanal D

  1. flavia

    oh,shit…aia e ce cred eu k e?? lasand pasarica gabitzei la o parte, aseara a fost suficient sa iau telecomanda la butonat si da, am ramas scarbita, mai ales de mutra de caine turbat a unei soacre, de dulcegariile lu’gaby, gen: „cetatea dragostei”, „aleea dragostei” samd. unde mi-am pus emetostopu’ si aspacardinu’???

    Răspunde
  2. Deblog

    Dap, aia e ce crezi tu ca e… e misto sa te gandesti la poza asta cand auzi fraze dinalea diabetice care contin cuvantul „dragoste”
    Cat despre urmarit mizeria, nu m-a atras absolut deloc

    Răspunde
  3. Carla

    Am prea putini si totusi prea multi ani… am prea putini ca sa ma gandesc macar la maritis si prea multi pentru din ce in ce mai multe chestii mai mult sau mai putin insignifiante. Dar apreciez sinceritatea ta 😉

    Răspunde
  4. Carla

    Si citind articolele tale, imi dau seama ca avem multe in comun; idei,principii si opinii, ceea ce e lucru rar la „tanara degeneratie”. Ghicesc ca urmaresti emisiunea lui Mircea Badea. Gresesc?

    Răspunde
  5. Adrian O.

    Faina poza 🙂
    Aștept să văd porcăieli și păruieli, că am înțeles că așa se face mai nou audiența. Dan Diaconescu șomează, poate preia păsărica asta ștafeta.

    Răspunde

Postează un comentariu!

