Mi-am găsit targetul


Mă tot gândeam că sunt un geniu bloggeristic neînţeles, că eu de fapt scriu chestii mult prea interesante pentru muritorii de rând. Mă rog, nu mă gândeam la chestia asta dar mă gândeam la faptul că blogul ăsta nu are un target, o nişă sau ceva special. E doar un blog generalist, care nu spune nimic nou, nimic interesant, iar al cărui autor nu are cine ştie ce talente jurnalistice, implicit n-o să ajungă niciodată Arhi, De Ce? sau Piticu

Mi-am dat seama că greşesc şi că nişa mea se referă la oamenii care n-au terminat încă liceul, în cel mai bun caz sunt studenţi. Pentru că probabil sunt singurii care văd destul de multe lucruri zi de zi, astfel încât să nu mă considere chiar un idiot. Ci pur şi simplu unul dintre mulţii imbecili cu idei destul de extremiste şi în general stupide

Cum am realizat chestia asta? Imediat cum a început şcoala, traficul a căzut cu cel puţin 50% . Ori de aici nu pot trage decât o singură concluzie: În vacanţă mă mai citeau oameni care acum au şi alte treburi de făcut, spre exemplu să meargă la şcoală

5 gânduri despre „Mi-am găsit targetul

  1. Ammadeuss

    nu cred ca toti vizitatorii tai sunt elevi/stundenti care stau la camin departe de casa si ca nu au net acolo unde stau majoritatea timpului ca sa iti viziteze tie blogul. fi atent sa nu fie cumva alte motive pentru scaderea traficului, sau poate ploaia i-a determinat pe toti vizitatorii tai sa doarma mult mult si au uitat de blog. trebuie sa te gandesti la mai multe scenarii.

    Răspunde

Postează un comentariu!

