Gosh! It's so POSH


În cazul în care unii dintre noi sunt mai în urmă cu jargonul emo-kidşilor, a minimaliştilor şi a celor care o ard glam prin Romană, noua expresie care reuneşte cuvintele ultra, mega, trendy, cool and stuff e acum POSH. Asta ca să explic titlul şi ca să găsesc un cuvânt care să poată descrie prima zi de şcoală din clasa a 11-a

Boboci cu catarame D&G (Dani & Gabi sau Dă-i cu grebla)  boboci veniţi în costum, boboci veniţi cu părinţii (wtf?! cum dăm cu ouă în ei?!) şi din toată masa de boboace nu mi-a sărit niciuna în ochi

Jumătate din liceul meu e în renovare, ceea ce mă duce cu gândul la autobuzele de pe vremuri, în care oamenii mergeau pe scări cu mâinile şi picioarele pe afară. Momentan nu există bănci sau scaune da’ cică se rezovă

Când am ajuns, nişte băieţi plimbau în braţe o hazna prin curtea şcoli în timp ce don’ Director îşi ţinea discursul de început de an

Cred că am devenit liceu militar sau ceva, din moment ce nişte gabori s-au plimbat prin jurul şcolii în timpul… festivităţilor de deschidere (doamne ce oribil sună expresia asta) Şi ştiu că o să se trezească unii să îmi spună că sunt acolo să ne protejeze, să lupte împotriva criminalităţii juvenile şi să vegheze la siguranţa unităţii de învăţământ. Ei bine, poate făceau şi asta, dar în principal aveau grijă să nu dăm cu ouă în boboci

Mi se pare chiar mişto (NOT) ca în afară de vreo 4-5 profesori, absolut toţi au fost schimbaţi. Asta apropo de de ce e naşpa să fii profesor în românia

Cam astea ar fi impresiile de prima zi… probabil mâine va fi mai clar (yeah right la 7 dimineaţa)

6 gânduri despre „Gosh! It's so POSH

  1. Elza

    asa m-am trezit eu ca pentru moseala se spunea pogo… =))

    „…mă duce cu gândul la autobuzele de pe vremuri, în care oamenii mergeau pe scări cu mâinile şi picioarele pe afară” (DeBlog)–- ai prins tu asa ceva?? :))

    Răspunde
  2. Deblog

    @Krieger: Cafelutza se bea acasa ca in oras e pe bani :))
    @Elza: D-alea cu mainile p-afara am prins cand eam mic 😛
    @Anca: Hai ma, ca nu-s chiar atat de batran

    Răspunde

Postează un comentariu!

