Titluri


Cred că genul ăsta de însemnări au fost create pentru momentele în care nu te simţi în stare să legi două propoziţii între ele, aşa că:

  • Sitemeter mi-a dat o muiţă mică şi mi-a şters contul. Drept urmare, pentru statistici uşor de văzut folosesc gtop… care se încarcă infect
  • Mi-e frică să ies pe stradă cu freza actuală, că mă ia garda şi mă duce înapoi la orfelinat
  • 3 zile de agricultură au făcut 100 RON… e ok dacă nu iau în calcul unghiuţele stricate (omfg, ce aiurea sună)
  • Am plecat vineri din Bucureşti cu exact două tricouri şi un şort… 14 grade sâmbătă şi dumincă… nu a fost prea plăcut
  • Am primit o leapşă de la la Krieger, însă talentele mele în ceea ce priveşte paint lasă de dorit
  • Atât!
6 gânduri despre „Titluri

Postează un comentariu!

