O idee


Dacă tot urlă lumea pe la ştiri că cerşetorii câştigă minumum 900 RON pe lună, eu de ce n-aş putea să mă îmbogăţesc? Adica, până una alta sunt minor deci garda nu prea îmi poate face mare lucru (nu cred că ar putea să îmi facă ceva nici dacă aş avea peste 18 ani) iar investiţia e minimă, că doar se găsesc nişte haibe jerpelite, nişte cărbuni ca să par jegos, iar o pereche de cârje nu costă chiar aşa mult

Şi cum învăţ dimineaţa, am timp să fac intersecţia 2-3 ore pe zi. În două luni mi-aş schimba calculatorul. După aia aş strânge pentru la iarnă, de mers la munte. Apoi mi-aş cumpăra trenuleţ de jucărie şi m-aş apuca să strâng pentru la mare. Iar dacă merge bine şi găsesc nişte colaboratori, la 18 ani ne mutăm cu chirie în Pipera

Se bagă cineva, că mie mi s-ar părea destul de profitabil

6 gânduri despre „O idee

  1. Ammadeuss

    daca erai femeie, in o luna iti luai si calculator, si trenuletz, si bani de mare si de munte, si daca ma gandeesc bine, iti permiteai sa platesti 2 chirii in Pipera / luna

    Răspunde
  2. zafox

    nu-i asa usor. pe astia care-i vezi toata ziua pe strada la cersit, nu mai au acte sau nu avut, deci nu poate contesta nimeni existenta lor. n-au ce sa le faca pentru ca tot la cersit se intorc.

    Răspunde

Postează un comentariu!

