Normal sau Lights


Absolut toate, da’ toate vânzătoarele magazinelor de la care îmi cumpăr eu ţigări au o mare problemă

Vreau şi eu un Lucky Strike!

Normal sau Lights?

Femeie eşti vacă?! Dacă voiam Lights îţi ceream Lucky Strike Lights. Până una alta ţi-am cerut Lucky! Şi nu cunosc pe nimeni să fumeze Lights ceea ce, având în vedere că învăţ într-un liceu înseamnă că încidenţa fumătorilor de Lucky Lights e chiar scăzută

Da’ mă rog, poate sunt eu idiot de vreme ce majoritatea decide, iar vânzătoarele mă întreabă în unanimitate dacă vreau Lights

11 gânduri despre „Normal sau Lights

Postează un comentariu!

