Fetele simt imediat când eşti disperat. Google nu!


Deja sunt extrem de frustrat pe tema asta. Problema e că google mă indexează, dar nu afişează în rezultatele căutarii single-urile, adică paginile care contează, unde rămâne informaţia

Să luăm de exemplu postul anterior: De ce sunt bătrânii aşa cum sunt El este indexat în google (site:www.de-blog.net de ce sunt batranii asa cum sunt) dar la o cautare după titlul exact al însemnării (de ce sunt batranii asa cum sunt) , rezultatul va fi doar cel de pe index

Problema e că nu înţeleg de ce se întâmplă chestia asta. I-am cerut ajutorul lui De Ce? care mi-a zis că de vină sunt nişte taguri din structura Permanent linkurilor. Le-am adăugat, au trecut vreo 3 zile, dar single-urile tot nu apar în rezultate.

Mă gândesc să schimb domeniul, că poate o avea google ceva cu mine. Nu ştiu. Mai stau vreo două săptămâni, iar dacă nu merge asta cred că fac

3 gânduri despre „Fetele simt imediat când eşti disperat. Google nu!

  1. Ammadeuss

    In primul rand, trebuie sa il lasi o perioada pe Google sa te indexeze dupa ce ai facut modificarile respective.
    Apoi, daca schimbi domeniul nu rezolvi mare lucru, in plus pierzi pagerank si alte lucruri.
    Ar trebui sa te adresezi Google, la help ceva, sigur o sa iti raspunda.

Comentariile nu sunt permise.