Încă o însemnare despre cât de stupid mi se pare fotbalul


Cine mai aruncă din când în când un ochi pe blogul ăsta ştie că mă enervează şi mi se pare o stupizenie fotbalul, ceva acre n-are legătură cu sportul, ci mai de grabă cu mentalitatea din spatele blocului. Ei bine, uitându-mă la plictişenia asta de meci dintre România şi Lituania mi-au mai venit în minte câteva motive

  • Comentatorii sunt absolut cretini şi simt nevoia să îşi dea cu părerea la ce ar trebui să facă restul jucătorilor, în timp ce îl pupă în cur pe Rădoi, care nu iese cu nimic în evidenţă. De parcă spectacolul fotbalistic nu s-ar referi la goluri, ci la care îşi bagă mai adânc curul în poartă
  • Jucătorii români se cred întotdeauna geniali când joacă cu o echipă mai slab cotată, deşi li s-a demonstrat de enşpe mii de ori că atitudinea asta poate fi dăunătoare. Asta bineînţeles în timp ce se grăbesc să se scuze pentru un eventual eşec înaintea unui meci cu o echipă mare
  • Pentru că după ce aleargă doi metri orice fotbălos scuipă. Deşi n-aleargă de loc, dar sunt supuşi la presiuni psihice mult mai mari, aţi văzut vreodată un jucător de snooker dând o flegmă plină de muci pe masă?!
  • Pentru că imbecilii de jucători sunt suficient de dobitoci încât să arunce cu pietre în ziarişti
  • Pentru că dacă m-ar interesa sportul ăsta, n-aş vrea să mă simt ca la bijutier, înconjurat de nu ştiu câţi brilianţi
  • Pentru că românia şi-a luat-o cu 3-0 de la Lituania. Ceea ce înseamnă încă puţină muiţă pentru căcatul ăsta de ţară
Un gând despre „Încă o însemnare despre cât de stupid mi se pare fotbalul

Postează un comentariu!

