Dacă aş fi fost femeie…


Principalul lucru care mă enervează la modul în care femeile sunt făcute e faptul că nu recunosc că au nevoi şi că de cele mai multe ori se plictisesc mult mai repede decât bărbaţii de cineva. Iar când trec mai departe sunt considerate (pe bună dreptate) curve, pentru că până atunci au susţinut că n-au nevoie de nimic şi că totul e perfect, aşadar o schimbare nu s-ar fi justificat decât dacă duduia ar fi fost curvă

Revenind la subiect, multe dintre dudui nu sunt în stare să aleagă deloc cum trebuie, iar adesea le auzi cu fraze de genul „Vai ce îl iubesc pe respectivul”. Greşit, stupid şi total neproductiv din punctul meu de vedere. Dacă aş fi femeie, iar lumea oricum m-ar considera curvă datorită sexului, mă jur pe ce am mai scump că m-aş vinde pentru absolut orice: bani, maşini şi orice fel de foloase materiale

Acum, s-ar putea să fiu eu deplasat dar… dacă (în cazul în care nu eşti) ai fi femeie, te-ai vinde?

Bărbaţi: V-aţi vinde pentru bani dacă aţi fi femei?
( polls)

7 gânduri despre „Dacă aş fi fost femeie…

  1. Krieger

    bah.. as fi ipocrit sa spun k nu m-as vinde… dar nu oricui :)). adk dak tot ma vand, sa iasa si ceva parale, si sa imi faca si placere.
    u dak ai fi femeie te-ai vinde unuia de 200 de kile ? sau invers. barbat cum esti, te-ai vinde undeia de 100 de kile ?

    Răspunde
  2. Elza

    hai ma ca nu suntem la piata :))…oricum totul e din placere…
    anyway, un lucru e clar – TU, daca ai fi fost femeie, te-ai fi vandut pentru orice…deci, esti pregatit sa-ti vinzi sufletul???>:)

    Răspunde
  3. Elza

    si oare nu e acelasi lucru… 😛

    barbatii ofera bani oricum tot pentru placerea lor…la fel cum pot oferi bani si femeile, barbatilor…;)

    Răspunde
  4. Ozzy

    Ma, eu am zis ca m-as vinde pentru sume mari, si vad ca si alti au raspuns la fel
    asta ne face curvi? :))
    Oricum, ciudat adica noi daca am fi femeie am impartii in stanga si in dreapta dar condamnam imediat daca o femeie ar zice ca s-ar vinde pe bani multi

    Răspunde

Postează un comentariu!

