Pentru băgătorii profesionişti de seamă


Există o categorie de cititori de bloguri care e mult mai interesantă decât absolut toţi cititorii. Am spus mai interesanţi, nu neapărat mai inteligengi sau mai desirabili, însă de cele mai multe ori mult, mult mai amuzanţi decât restul. E vorba de băgătorii profesionişti de seamă, care nu au altceva mai bun de făcut decât să te înjure la modul extrem de inteligent şi de constructiv prin comentarii de genul Eşti idiot! sau Eşti prost şi n-ai dreptate sau chiar prin mailuri (asta o simt pe pielea mea) în care mi se spune că sunt prost, idiot, imbecil, că sunt un pitic mucos, că am pula mică şi aşa mai departe. Degeaba încerci să le explici că e blogul tău personal pe care îţi permiţi să n-ai dreptate, să fii prost, idiot sau cum o mai vrea el să te numească, iar dacă nu îi convine e liber să nu îţi mai viziteze blogul, pentru că respectivul comentator simte nevoia să revină şi chiar să petreacă mai mult timp decât tine pe blogul tău

Eu sunt fericit, fiindcă momentan am un singur imbecil care îmi trimite aproape zilnic un mail în care îmi zice de dulce, deşi eu am renunţat la a îi mai răspunde. Dar mă gândesc la ceea ce trebuie să îndure adevăraţii bloggeri şi familiile lor datorită unor indivizi care nu altceva mai bun de făcut decât să îl înjure pe unul care (posibil) nu are dreptate pe propriul blog

Am nişte mesaje pentru cel care mă înjură şi pentru cei care au de gând să îmi zică de dulce:

  • Eu am întotdeauna dreptate, deci ar fi de preferat să te gândeşti de două ori înainte

Dacă totuşi nu ai treabă…

  • Fă-o pe mail, ca să nu spamăm aici, plus că aici se sterg mult mai uşor comentariile şi se marchează ca spam
  • Nu te aştepta să nu îţi răspund. Dacă ai un vocabular decent şi eşti în stare să scrii corect din punct de vedere gramatical, o să îţi răspunde la fel. Dacă nu, te asigur că pot să îmi bag, să îmi scot şi să îţi urez chestii de care tu n-ai auzit în viaţa vieţilor tale
  • O să îţi răspund o singură dată, cu un singur mail. Suficient cât să înveţe clientul de mail că adresa ta e spam
3 gânduri despre „Pentru băgătorii profesionişti de seamă

Postează un comentariu!

