RCS trece pe digital


Deşi zace de vreo 2-3 luni prin debaraua mea, abia acum mi-am adus aminte că cei de la RCS l-au sunat pe taică-miu să vină să ia nuş’ ce dudă de la ei de la sediu. Şi i-au dat o cutie cu un reciver digital care arată exact ca cel de la DigiTV. Îi zice HSC-1170NA, Hyundai Digital Cable Reciver

Ideea e că, cel puţin în teorie, bagi cablul în decodorul ăla, iar din decodor bagi un cablu în televizor. Şi schimbi posturile din reciver. Acuma, n-ar fi o problemă chestia asta, deşi nu văd cum aş putea să folosesc ambele televizoare pe care le deţin simultan şi să urmăresc posturi diferite. Faza e că au băgat HBO exclusiv prin decodoarele alea, iar programele care vin pe digital cică se văd (o idee) mai bine, deşi sunt doar vreo 40 în loc de cele 70 pe care le am acum pe cablul normal

Şi umblă vorba prin târg că încet încet RCS-ul vrea să se mute cu totul pe digital, pentru o calitate mai bună şi servicii superioare calitativ (yeah, right) Părerea mea e că încearcă să introducă chestiile astea ca să nu mai poţi să furi cablu de la vecinul de palier

Un gând despre „RCS trece pe digital

Postează un comentariu!

