Intoleranţă la tutun


De vreo câteva zile simt că dezvolt ceva ciudat: intoleranţă la tutun. Pur şi simplu nu mai merg ţigările!

Mi-am cumpărat Lucky Strike, avea un gust ciudat. Mi-am zis că o fi fost ceva cu pachetul ăla, că o fi stat în soare sau ceva aşa (ştiu că n-are treabă). Următorul pachet a fost de Marlboro roşu. Ăla a fost crimă! Gust oribil, senzaţie de vomă la fiecare fum şi aşa mai departe. N-am putut să îl fumez, aşa că l-am aruncat. Acum am un pachet de Kent 8 la care mă chinui de trei zile şi tot mai am vreo 5 ţigări în el, dar nu mă lasă inima să îl arunc şi p-ăsta. De gust nu mai vorbim, că zici că fumez Carpaţi sau Mărăşeşti

Să fie ăsta pasul spre a mă lăsa de fumat? Dacă păţesc chestii d-astea şi cu berea sunt numai bun de însurat. Neeah! Fac o pauză şi mă apuc iar, nu de alta dar mi se pare extrem de plictisitor să stau în staţie şi să aştept autobuzul fără să am ţigara în mână

15 gânduri despre „Intoleranţă la tutun

  1. Adrian O.

    MArlboro roşu mi se pare tare şi mie, lumea spune că e pentru bărbaţi adevăraţi…cine ştie?
    Oricum, eu sigur mă voi lăsa de fumat cu preţurile din Franţa la ţigări. Şi ziceam că sunt în concediu, că nu mă enervez, dar e inevitabil…

    Răspunde
  2. Deblog

    @Ammadeuss: Avand in vedere ca o sa plec la 6:45 de acasa..neah
    @Adrian: Eu fumam si n-aveam probleme cu el, nu mi se mai pare tare
    @Dariana: M-am controlat, plus ca nu cred sa aiba alt efect plasturii aia in afara de cel psihologic

    Răspunde
  3. Amza

    Acu’ o săptămână am încercat pentru prima dată in my life să mă las dracului de fumat. Mare chin. După 10 ani de tras în plămâni am încercat să zic stop! M-a ţinut o săptămână şi aveam o poftă de mâncare încât aş fi ronţăit şi hârtie. Însă, la un şpriţ am dat-o iar pe tutun. Acum fumez mai puţin ce-i drept, dar tot parcă aş vrea să mă las. Măi, poate ai mâncat ceva stricat care ţi-a provocat şi lehamite faţă de ţigări. Oricum, dacă descoperi din ce cauză nu mai merge treaba cu tutunul, anunţă-ne şi pe noi ăştia cu voinţa slabă.

    Răspunde
  4. FloareDeColt

    …te plangi ca nu mai poti fuma?
    ….asta e cea mai MARE prostie pe care am auzit-o in viata mea.
    No offence.
    *shrugs*

    Răspunde

Postează un comentariu!

