Trilulilu ne serveşte nişte muiţă


 

 

 

 

Mi se pare mie sau se simte miros de concurenţă? Şi dacă da, prima idee a fost să ne apucăm de spamat userii? Trist trilulilu, trist! Mi-am dezactivat contul de acolo, mă mut la bioget dacă e să am nevoie de vreoun hosting pentru fişiere22

3 gânduri despre „Trilulilu ne serveşte nişte muiţă

  1. Ammadeuss

    Spamul reprezinta mesajele comerciale nesolicitate. Tu avand cont la trilulilu, a fost acolo o casuta bifata la inscriere pe care tu nu ai observat-o. Deci, acesta nu este spam.

    Cu siguranta, este un semnal de alarma ca trilulilu are concurenta, insa mie nu prea imi placa designul de la bioget in comparatie cu trilulilu.

    Răspunde
  2. Deblog

    Zicea undeva ca o sa imi trimita mailuri in fiecare luna ca sa ma tina la curent cu trilulilu? Iar emailul ala e foarte comercial, atata vreme cat te indeamna sa intrii pe site-ul lor

    Răspunde

Postează un comentariu!

