RDS sunt la fel de incompetenţi


La un moment dat, acum vreo două luni a crăpat netul cu totul. Am sunat la Call Center şi mi-au trimis doi ciumpalaci la uşă (care apropo au intrat la mine în casă cu tot cu scara) şi care mi-au şi rupt picioruşul ăla care ţine cablul fix în placa de reţea. Concluzia a fost: Nea’  Marine, nu merge!

Au schimbat portul de pe switch şi de atunci a început să facă figuri. În momentul în care fac ceva trafic susţinut, de pe torrente sau DC++, conexiunea pică. I-am sunat pe cei de la call center care, în mod evident n-au ştiut să îmi zică ce se întâmplă, aşa că au înnaintat sesizarea către cei de la tehnic. Ăia de la tehnic m-au sunat după două zile, şi mi-au zis că au remediat problema cu un reset la switch (?!?!)

Au remediat ei problema, dar switchul tot pierde pachete, însă partea nasoală e că pierde pachetele cam o oră, după care îşi revine. Evident că nu pot să dau de aia de la tehnic exact când pierde pachetele şi ăia mă consideră nebun, pentru că în momentul în care ei mă pinguiesc totul pare în regulă

Acuma, eu ce dracu ar trebui să fac, să îi sun şi să mă crizez la ei ştiind că nu e nici o rezolvare, să sparg cutia switchului şi să îi fut două ciocane, poate aşa or sesiza că e o problemă la mizeria aia de switch şi că ar fi cazul să îl schimbe sau să caut aţi provideri (mai e unul singur în bloc, dar e o firmuliţă de cartier şi mi-e că oricum o să îi cumpere ăştia de la RDS) Sau să îmi vând desktopul, să îmi iau laptop şi să mă duc la McDonald’s de fiecare dată când am chef de nişte browsing?

6 gânduri despre „RDS sunt la fel de incompetenţi

  1. Ammadeuss

    daca ai acces la switch, varianta cu ciocanul e cea mai buna. eu te sfatuiesc sa faci niste printscreenuri in care sa prinzi si ora din taskbar si eventual comand promtu cand da Time Out, apoi sa ii chemi pe jegosii aia sa le arati

    Răspunde
  2. Deblog

    Tu ai impresia ca dorel ala de vine cu scara la mine acasa are idee ce e aia command prompt? La ei se verifica daca merge internetul tastand libertatea.ro in browser

    Răspunde
  3. Pingback: Ammadeuss.net » Netul face figuri

Postează un comentariu!

