M-am înscris la bani pe post


Mi-am făcut un cont la banipepost.com care se vrea a fi o legătură între advertiseri şi bloggeri. Ideea ar fi că reclama afişată nu vine sub formă de bannere sau alte lucruri dinastea, ci practic fiecare blogger înscris e plătit să facă nişte review-uri pentru anumite produse (dacă am înţeles eu bine)

Îniţiativa mi se pare lăudabilă, pentru simplul fapt că se poate înscrie oricine, fără să trebuiască să aibă nu ltiu câte mii de afişări zilnice, însă depinde cu cât se plăteşte în medie ficare articol BPP şi dacă e mai profitabil decât adsense-ul.

Chestia care nu îmi convine e contractul ăla care trebuie trimis atât electronic cât şi prin poşta clasică, dar e de înţeles, pentru că în ţara asta celor care se apucă de făcut legi le e greu să creadă că internetul e bun şi pentru alte lucruri în afară de pr0n.

De asemenea, asta nu înseamnă că blogul se va transforma într-un blog de câştigat bani din BPP, ci mă voi limita indiferent de circumstanţe la un număr de maxim 2 articole pe săptămână (dacă va fi cazul)

Asta e însemnarea cu care trebuie să încep colaborarea cu ei şi sper să fie cât de cât în regulă

Postează un comentariu!

