Mi-e lene


E ciudat cum o chestie îţi poate da viaţa peste cap, însă e ciudat cum ceva absolut normal te poate afecta, bineînţeles, nu în bine sau în rău ci pur şi simplu te schimbă. Spre exemplu, când eram la mare am descoperit că sunt destul de dependent de net şi muream de nerăbdare să ajung acasă, la blog şi la RSS reader. Ei bine, am ajuns am povestit extrem de stupid si copilăresc ce am făcut cât am fost away from keyboard şi… s-a dus dracului tot

Pur şi simplu mi se cam rupe de blog, nu am ceva interesant de zis, sunt rupt de lume, nu am ce să comentez, nu sunt frustrat de absolut nimic şi mă aflu într-o stare extrem de vegetativă… şi toate astea după doar câteva zile de mare. Ca să nu mai zic că nu pricep care e utilitatea blogului şi nu văd la ce m-ar ajuta să am şpemii de cititori şi jdemii de comentarii

Ştie cineva în cât timp trece starea asta? Sau dacă există tratament care să grăbească revenirea unei stări cât de cât favorabile bloggingului?

5 gânduri despre „Mi-e lene

  1. Elza

    se spune ca atunci cand nu ai chef de blog iti merge bine…dar asta o spun doar cei care se lasa de blog…deci, nu e cazul 😛

    Răspunde

Postează un comentariu!

