Dileme personale


Am o plăcuţă de RAM.  Mi se pare fizică atomică să o bag în slotul ăla. E ditamai snopul de maţe exact în faţa slotului, iar IDE-ul nu iese din HDD decât cu ranga. Ce dracu o să îi fac, habar n-am. Văd mâine că e lumină de la soare, că la 11 noaptea cu un bec de 100W nu prea îţi reuşesc multe lucruri

Ştie careva ce se poate face ca să nu mă mai cojesc? Că am stat la soare şi acu’ zici că sunt un bătrân d-ala cu Vitiligo. Plus că mă cam mănâncă…

Încheiem ştirile cu o informaţie de ultimă oră Am avut o revelaţie legată de nişte pantaloni… incredibil cum un avatar îţi poate da doă palme şi să te tezească la realitate

A şi un blog care îmi place extrem de mult: Zburătorul

Postează un comentariu!

