Valoarea banilor


M-am apucat azi de mutat calculator, birou, periferice, masa pliantă, bibilouri (mă rog, noroc că o enervează pe maica-mea şi n-am bibelouri) mileuri şi aşa mai departe. Iar în masa pliantă (WTF, la ce dracului i-ar trebui cuiva o masă care se pliază?!) am găsit vechiul casetofon. L-am primt prin clasa a 4-a sau a 5-a de ziua mea, pe vremea când ai mei erau lucrau în vechile uzine comuniste deci era un efort financiar considerabil pentru ei. M-am bucurat şi eram mândru de el, trăgeam casete cu melodii de la radio, era frumos. Avea şi nişte beculeţe pe undeva (dacă mai ţin eu minte) despre care credeam că se aprind pe beat (evdent că ele se aprindeau şi când nu cânta nimic, dar nah eram mic). Casetofonul încă merge şi în afară de nişte praf arată ca nou!

Ideea e că mi-a plăcut cadoul ăla chiar dacă probabil acum nu reprezintă mare lucru pentru nimeni, nici chiar pentru mine însă acum realizez că pe vremea aia ştiam valoarea banilor şi a lucrurilor şi  realizam faptul că părinţii mei au făcut un efort financiar pentru mine. Nu că aş vrea să mă dau drept exemplu, dar poate ar trebui să ne gândim la ce vor ajunge copiii noştri când vor fi mari, în timp ce ne îndreptăm spre şcoala în care fiul de clasa a 2-a şi-a uitat PSP-ul. Sau să îi creştem în pluş că noi n-am avut până când vor da cu nasul de viaţă, iar noi ca părinţi ne vom fi prea bătrâni ca să îi mai ajutăm

8 gânduri despre „Valoarea banilor

  1. Elza

    destul de matur modul in care ai tratat acest subiect 🙂 dar, mi-am amintit ca si eu am avut casetofon…din ala cu beculete :)…

    Răspunde

Postează un comentariu!

